Slasktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Slasktråden
Synd att hon inte är med här på Viska 3.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vet inte varför. Hon verkade helt entusiastisk för Viska 2.
Idag måste jag städa tvättstugan ordentligt efter mig, eftersom det ligger extra lappar om det där uppe. Jag brukar städa efter mig men slarvade med det sist och då fick vi lappar i brevlådan 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tycker att det aldrig är stökigt i tvättstugan.
Tycker inte jag heller. Men tydligen finns det nån i huset som är petnoga.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Den gyllene medelvägen är att tvättstugan är hyfsat städad. Man kan inte vara petnoga och tro att alla ska torka av golven när de är färdiga.
Jag har aldrig förstått vad stöket i tvättstugan består av?
Det är typ ludd i torktumlaren och tvättmedelsrester i facken. Sådant är det som en del retar upp sig på.
Jag städar aldrig efter mig i tvättstugan, men tycker inte att jag smutsar ner heller. Klockan är bara tio över tio, tycker det känns senare än så.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har slumrat och sovit mycket under kvällen. Hoppas jag kan somna om jag lägger mig om en timme.
Samma här, Herkules723. Ska testa att gå och lägga mig.