Sounds like a poor man's/woman's medicine.
Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag får ju ingen medicin mot angest. Då tager man vad man haver.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Konstigt du inte får lugnande.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja visst! Det är lite märkligt. Det är ju därför benso-mediciner fortfarande finns. För att människor ska slippa gå med en ångest som får dem att I längden lyfta från jordens gröna yta.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Världen är extra grym för dom som inte kan ta vara på dess rikedomar.. Det är speciellt så för oss sjuka. Varje skavank är ett steg från att bli utkastad ur samhället och du är ingenting. Läkarna älskar att ge medicin och håva in sina stålar och ha sin status..
Vi är tiggare..
Vi är tiggare..
Ser fram emot att börja med Cipralex om en vecka. Depression, ångest och PTSD, och allt vad det innebär är jag leds på. Förhoppningsvis blir symptomen lättare att hantera med Cipralex.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Hehe, ja det hade varit något! Kan höra med läkaren iaf.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
När min kp ringer. Hon skulle ringa idag igen och kolla läget. Jag ska säga att jag försämrats, för det är sant. Det är en konstig känsla i huvudet och en matthet som gör att jag ligger i sängen större delen av tiden.
Mamma ska komma förbi vid 15- 15.30.
Ska få träffa min syster imorgon. Vi har inte träffats sedan julafton. Nu har hon en massa bilder på barnbarnen att visa.
-
- Guldmedlem
Har öppnat spriten och tänkte sänka en hel del, men än så länge tycker jag det är äckligt.. Jag dricker så mycket jag kan!