Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag drömde att jag drunknade. Att jag var instängd på en båt som förliste, men precis när jag börjat andas in vatten så vaknade jag. Otäckt...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
För några nätter sedan drömde jag att jag tecknade självporträtt, men istället för en näsa ritade jag dit en svamp. En Karl Johan om jag inte såg fel. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Natten till igår hade jag flera mardrömmar om att jag brändes ihjäl, typ stektes eller grillades.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
-
- Guldmedlem
Jag drömde om det stora fis-monstret igen.. Att jag skulle hamna i gaskammare där alla världens människors fisar skulle hamna.. På mig då..
Usch... :(
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde att jag började dejta och blev ihop med en tjej. Men sedan efter ett tag kunde jag inte nå henne och jag fick ett brev hem att jag kunde börja dejta människor. Jag hade dejtat AI robot människor. 

- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, det var ingen vidare dröm! Hua!
Jag drömde om en tatuerare som täckte mina armar på några sekunder. Den ena armen blev motivet tredimensionellt. Men jag gilla inte det, det kändes som att jag gjorde det för honoms skull.
Hade mardrömmar i natt, minns inte om vad. Jag har mardrömmar nästan varje natt. Tror det är PTSD.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen