Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
En ny, stationär dator men väntar till nästa generation av Intels processorer. Den 13:e och 14:e generationens processorer som finns nu håller kort tid beroende på konstruktionsfel. Jag vill inte ha en dator som krånglar. Då är det bättre att köra med den gamla Windows 10 Home-datorn jag har nu.
Planerar att INTE köpa i kväll.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
De verkar ha löst det med patch.Inwatto wrote: ↑14 Oct 2024, 15:42 En ny, stationär dator men väntar till nästa generation av Intels processorer. Den 13:e och 14:e generationens processorer som finns nu håller kort tid beroende på konstruktionsfel. Jag vill inte ha en dator som krånglar. Då är det bättre att köra med den gamla Windows 10 Home-datorn jag har nu.
Hårfärg - henna, henna är väldigt vårdande för håret.
Vilken färg på hennan?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
En mellansäsongsjacka. Beställt en som jag fick 700kr rabatt på, så den kostar mig 489kr. Svart puffer med pälskantad.
In a world where you can be anything, be kind.
Ett blodprov i morgon. Kostar 300 spänn. Vilket verkligen är superbilligt med tanke på vad det egentligen kostar. När man har husdjur blir man ibland påmind om hur mycket vård kostar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Blir nog cheddarost. Den tycker jag är överlägset den godaste osten.
IPhone 14