Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Fylletråd!
Att ha ett par skor är manligt!
Jag har ett par walking skor!
Dom är svarta!
Jag har ett par walking skor!
Dom är svarta!
Jag har utöver tre par vanliga herr skor även två par Kung fu skor + sandaler + joggingskor + Mars skor - om Ni nu vet vad Mars skor är för nåt, ha ,ha ,ha!
Oj! Jag som bara har tre träningsskor.

Ett par platta gymskor för inomhusbruk och två par löparskor, ena för vinter och andra för sommar. Eventuellt kommer jag köpa nya sommarskor när det blir varmt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Känns som damerna ser fram emot när dom ska köpa nya skor.. Själv går jag och gruvar mig!
Jag sparar på halvslitna skor för om de kommer till användning. En vacker dag är jag pank när jag behöver nya träningsskor och då kan det vara bra att ha de gamla sparade. Jag har ett par splitternya springskor som jag haft i garderoben 1 år för att jag vill slita på de gamla. Nu springer jag inte så mycket för stunden tfa skador och för hög vikt för att kroppen ska hålla.
Skor är det roligaste att köpa, fötterna ändrar inte storlek som övriga kroppen gör.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2022, 11:27 Känns som damerna ser fram emot när dom ska köpa nya skor.. Själv går jag och gruvar mig!
-
- Guldmedlem
Vad betydde TFA nu igen?amandara wrote: ↑31 Mar 2022, 11:49Skor är det roligaste att köpa, fötterna ändrar inte storlek som övriga kroppen gör.Klankedinken wrote: ↑31 Mar 2022, 11:27 Känns som damerna ser fram emot när dom ska köpa nya skor.. Själv går jag och gruvar mig!
Jag har haft samma skor till som blivit slut.. Jag är inte rädd för nått!
-
- Guldmedlem
Jag vet inte vad akronym är. Tfa är en förkortning som mm med mera osv och så vidare.