När var du inlagd?
Moderator: Moderator 1
Re: När var du inlagd?
Leakim97 har helt rätt.
E6n annan har varit hemma på permiss. Jag åt choklad o jordnötsringar och drack läsk . Uppdaterade min Facebooksida.
Ag har precis snackat till mig en veckas inläggning till m Svaraade bara ärligt på frågorna jag fick.
Det är inte som många tror att du inte vill vara inlagd. När du är
utskriven brukar du längta tillbaka till sjukhuset.
utskriven brukar du längta tillbaka till sjukhuset.
Det väntar en saftig räkning när jag blir utskriven. Den tredje april avskrevs tvångsvården och jag är alltså där frivilligt. Är redan uppe i över 3000 kronor.
Jaha. Det var ju bra. Det som kostat mig mest under inläggningen är bussresorna till och från sjukhuset. Förutom vårdavgiften då. Har handlat två gånger i kiosken på sjukhuset och jag måste försöka låta bli det.
Man kan ruinera sig i sjukhuskiosken, även om man får mycket mat
på avdelningen.
på avdelningen.
Vet inte. Kanske i vissa regioner.
Tror att taket ligger på 3000kr här. Det är iaf vad det kostar per månad att vara inlagd. Det är billigt. Täcker väl bara maten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Där jag bor får man välja tillägg.. Typ om du vill ha satin i sängen du ligger i och om du vill ha ägg till rödbetor och pytt i panna..
Tror max man kunde komma upp i var 15´000 i månaden... Det var bara en person som provat att ta alla fördelar..
Själv fick jag sandpapper som toapapper..
Tror max man kunde komma upp i var 15´000 i månaden... Det var bara en person som provat att ta alla fördelar..
Själv fick jag sandpapper som toapapper..