Vad är dagens positiva händelse?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem

Re: Vad är dagens positiva händelse?

Post by Klankedinken »

Den är inte giftig va? huggorm är giftig, då kan hundar dö!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I mitt område var det en som såg huggorm för några dagar sedan. Förhoppningsvis krälar den tillbaka till skogen. Jag har undvikit att gå med hunden där den sågs.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja Klangen, huggormen är farlig för hund. Min gamla hund blev biten av huggorm 2 ggr. Första gången blev hon inte så sjuk, hon fick dropp och en spruta. Men andra gången blev hon jättedålig och var matt i flera veckor.

Krokus, det är otäckt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Att jag har en skål med stekt kebabkött i stark sås. Jättegott att småäta på.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag är väldigt sömnig när jag vaknar på morgonen, och det är frestande att somna om, men bara jag tar mig upp ur sängen, gått promenaden och druckit mitt kaffe så är det skönt att komma upp tidigt. Sover bättre på natten också.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Vill sova är trött, men strax kommer hemtjänsten och efter vill jag handla, men det ger sig efter hemtjänsten hur jag gör.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Att jag sprang.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Somnade det var skönt, att ge sig ut i stort sett direkt efter har inte varit på tal, gör det när jag så känner för det. Inte nu!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

memphis wrote: 21 Jul 2021, 14:13 Ja Klangen, huggormen är farlig för hund. Min gamla hund blev biten av huggorm 2 ggr. Första gången blev hon inte så sjuk, hon fick dropp och en spruta. Men andra gången blev hon jättedålig och var matt i flera veckor.

Krokus, det är otäckt!
Var rädd om era hundar! En kompis hund fick ett ormbett i nosen och hon höll på att dö. Ormar finns det gott om där jag bor.
Egentligen är allt bara på låtsas.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

att jag tvättat av 2 fönster och bytt gardiner, ett bra tag sen det gjordes sist var behövligt.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Pumpade däcken på cykeln och den krånglade bara en gång på hemvägen! Jätte glad över det.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har en sockerkaka i ugnen.
Post Reply