Biden vs Trump

Om artiklar, tidningslänkar m.m.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Biden vs Trump

Post by memphis »

Inget nytt om Trumps oligarkregering idag. Jag undrar vad för pajas han väljer som finansminister.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag har ingen koll på Trumps ministrar. Är mer intresserad av svensk politik. Socialdemokraterna kom med ett nytt program här om dagen.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Trump talar. Vilken psykopat han verka vara.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/var ... stvarlden/

Jämför det med Biden som precis eskalerat. Med minor och Atacms.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Om du tror att narcissister och psykopater bara gör onda gärningar tror du fel. De fattar endast beslut om det på något vis gynnar dem själva. Eftersom Trump är narcissist är han mycket mån om sin image.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Vi får se hur han gör verkstad. Jag tror du kommer få äta upp din hatt.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vill Biden starta ett världskrig innan han slutar.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Är det ens han som vill? Han vet ju inte ens vart han bor. Deep state!!!!
A deep state[1] is a type of government made up of potentially secret and unauthorized networks of power operating independently of a state's political leadership in pursuit of their own agenda and goals. In popular usage, the term carries overwhelmingly negative connotations and is often associated with conspiracy theories.[2]
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Kolla in vilken OG han är. Original Gangster.

https://youtu.be/3zyJ6XH6gGU
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

zoegas wrote: 21 Nov 2024, 15:13 Vi får se hur han gör verkstad. Jag tror du kommer få äta upp din hatt.
Jag vet exakt vad Trump är för typ av person. Jag har vissa psykologiska insikter som jag gjort mig förtjänt utav.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Trump har dubbelmoral. Han vill ha en knarkare som justitieminister samtidigt som han sagt att han ska slänga ut Prins Harry ur landet om han använt droger.
Men personen i fråga sade nej till posten.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Image
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja då är det 33 dagar tills Trump flyttar in i Vita Huset och drar igång sin karusell! Han har sagt att chockvågor ska gå genom hela systemet. Han kommer att ha personer som han personligen ogillar väldigt mycket och de kommer att få sparken. I bästa tv-stil. You're fired!
Post Reply