Tråden om snabbmat
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om snabbmat
Igår åt jag på pizza hut. Milkshake till pizzan och sedan efterrätt också. Tröstäta for the win.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
På lunchen är det buffé, men jag var där på kvällen. Ja, pan pizza.
Det blev en kebabrulle med röd sås på idag. Jag orkade verkligen inte gå till mataffären. Den smakade helt okej, kanske har jag tröttnat på kebab, trots att det var länge sedan jag åt det sist.
Nej, det får allt dröja tills jag köper en kebabrulle igen. Härnäst vill jag ha en pizza. Eller ännu hellre hamburgare från McDonald's. McSelection Big Tasty och en hederlig Big Mac är jag sugen på. Vill även prova på Chili Cheese Tops 7 pack. Imorgon ska det banne mig bli av.
Vad kostar det att beställa hemkörning av maten? Tar budet kontanter? Har de i så fall växel med sig? Inte har de väl med sig en bärbar kortläsare? Är det det fördömda Swish som gäller? Handlar jag på Spicy hot imorgon gör jag det på vägen hem från min kompis, men nån annan gång kanske orken tryter och man vill ha maten levererad till dörren.
Kan inte tänka mig att man måste ha kontanter för hemkörd mat. De tar nog kort.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är slaveri de stackarna på cykel. Sponsra inte dem.
Ja. Jag minns att Recard hade varit cykelbud i Canada, och det var tydligen ett hårt liv. Det drev honom in i psykos.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
En gång när jag körde bil på Essingeleden (motorväg i Stockholm) kom ett Foodoracykelbud och cyklade mot biltrafiken. Det var läskigt!
Överklass fasoner att få sin mat levererad med cykel 
De måste verkligen hata människor.

De måste verkligen hata människor.