Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Vad drömde du i natt?
Jag har mest dfrömmar att jag blir psykotisk och blir vimsig m.m.
Inatt drömde jag allafall att jag blev president för Amerika och att många försökte mörda mig.
Inatt drömde jag allafall att jag blev president för Amerika och att många försökte mörda mig.
Hade en knasig dröm som inspirerade mig till att skriva en SciFi, enda problemet är att jag glömde den när jag vaknade.
'cause the freak inside controls my mind
Drömde att nån snott alla mina pengar utom 43 kr...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde och kommunister och rasister. 

Drömde jag hittade två kvinnor bundna till händer och fötter i en skrubb. Jag befriade dom från sina rep. De tackade mig inte. Kanske förutsatte de att jag skulle hjälpa dom, eller nåt. Ja ja, det var ju min egen hjärna som hittat på alltihop.
Inwatto,
Otacksamhet är världens lön.
Otacksamhet är världens lön.
I natt blev jag förbannad på min psykiatrimottagning. Jag skrek och gapade. Sedan kom polisen... Såklart. Då lugnade jag ner mig och hade en trevlig konversation i bilen med en polis som såg ut som min fysioterapeut.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
I natt var jag i Tyskland. Skulle till en massör, men det var kö till duschen. När jag skulle duscha var det någon som öppnade dörren till båset och så var det speglar överallt. Konstig dusch.
Jaja, väl hos massören fick jag beröm för min muskelmassa. "Här finns det mycket att knåda" sa hon på svenska. Jag var i Tyskland! Varför pratade hon svenska? Ologisk dröm!
Jaja, väl hos massören fick jag beröm för min muskelmassa. "Här finns det mycket att knåda" sa hon på svenska. Jag var i Tyskland! Varför pratade hon svenska? Ologisk dröm!

Jag drömde att en hade tår på magen. Helt wakko. Jag har aldrig någonsin tänkt något liknande så jag undrar varifrån det kommer, drömmaterialet. Som Salvador Dali. Så konstigt hur man drömmer.
I natt drömde jag att ryssen kom norrifrån. Jag skulle fly till Danmark, men pappa skulle hålla en monolog i flera timmar. Han fattade inte att det var bråttom! Dessutom skulle någon dammsuga under ett skrivbord. Det var dammigt ja, men att fly till Danmark kändes viktigare.
Danmark är med i Nato. Nog säkrare än Sverige om ryssen kommer.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
I natt var jag på konsert, såg Spice Girls och hade jättebra plats. Men självklart kom det en snubbe och försökte jucka på mig och jag blev därför tvungen att byta plats.