Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Paket!

Post by Richard »

Fick ännu mer masker idag...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Samt en munkkåpa...

Image

Image
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är bara att söka till något kloster, Richard. Finns i Skåne.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Paket idag
IMG_1557.jpeg
IMG_1557.jpeg (3 MiB) Viewed 299 times
In a world where you can be anything, be kind.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Är du hårdrockare, MsTibbs?
Santina
Dysprosiummedlem

Post by Santina »

Nissegossen wrote: 26 Jun 2024, 09:36
Santina wrote: 19 Jun 2024, 15:30 Jag har beställt ett glutenintoleranstest.
Om testet visar glutenintolerans får du köpa bröd hos en bagare som bara bakar bröd med glutenfritt mjöl. Jagade över hela stan och hittade två bagare som bakar med bara glutenfritt mjöl. Detta för att icke glutenfritt mjöl får inte finnas på ett bageri då. Hittade dem två, den ena vid Belleveu och i Majorna, har varit på bägge ställena. Om testet är positivt kolla upp om du är laktosintolerant också, då dessa brukar förekomma samtidigt

Detta då mitt ex sade sig vara intolerant mot bägge
Brukar inte handla på bageri. Antingen köper jag på mataffären eller så bakar jag själv.

Det är mycket möjligt att jag är intolerant mot båda. Ska köpa både mjölkallergitest och äggallergitest också. Dyrt, men känns som att det är dags att ta reda på fakta.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Santina wrote: 28 Jun 2024, 16:06
Santina wrote: 19 Jun 2024, 15:30 Jag har beställt ett glutenintoleranstest.
Om testet visar glutenintolerans får du köpa bröd hos en bagare som bara bakar bröd med glutenfritt mjöl. Jagade över hela stan och hittade två bagare som bakar med bara glutenfritt mjöl. Detta för att icke glutenfritt mjöl får inte finnas på ett bageri då. Hittade dem två, den ena vid Belleveu och i Majorna, har varit på bägge ställena. Om testet är positivt kolla upp om du är laktosintolerant också, då dessa brukar förekomma samtidigt

Brukar inte handla på bageri. Antingen köper jag på mataffären eller så bakar jag själv.

Det är mycket möjligt att jag är intolerant mot båda. Ska köpa både mjölkallergitest och äggallergitest också. Dyrt, men känns som att det är dags att ta reda på fakta.
Är det inte bättre du tar allergitest på vårdcentralen? Det kostar ju bara som ett läkarbesök.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Santina
Dysprosiummedlem

Post by Santina »

memphis wrote: 28 Jun 2024, 16:44
Santina wrote: 28 Jun 2024, 16:06

Är det inte bättre du tar allergitest på vårdcentralen? Det kostar ju bara som ett läkarbesök.
Jo, egentligen, men i min erfarenhet så tar det lång tid innan man får tid på vårdcentralen och sen ska man behöva tjata sig till vad man vill ha.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ok!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Dröjer nog innan jag kan beställa något. Juli och augusti måste jag hålla i pengarna för det kostar att flytta hur man än gör det. Kanske kan jag beställa något i slutet på september. Oj, det känns långt borta.
Vet inte hur långt jag kommer att ha att hämta paket när jag bor i stan. Förmodligen lika nära som jag kommer att ha till all världens affärer. 10 minuter gång.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Geta wrote: 28 Jun 2024, 15:48 Är du hårdrockare, MsTibbs?
Jag lyssnar på allt möjligt. Gillar Metallica, Manowar och Dio mycket.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

fick en bok jag beställt från amazon i posten idag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Ny ring med fredsmärket
IMG_1559.jpeg
IMG_1559.jpeg (2.48 MiB) Viewed 161 times
Post Reply