MM, jag tyckte om injektionerna, men dom bytte till Clozapine
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår bra. Är trött...
Det har varit en skitdag, för jag sov dåligt och då blir det alltid en skitdag. Men jag har distraherst mig med OS. Damernas hockeymatch mot Danmark var kul men de är så kassa, för att vara på OS nivå. Men de vann iallafall och det är jag glad för.
Dålig dag här med, somnade 02.30 och sov jättelänge idag. Varit ute och promenerat en liten sväng.
Äh fy, vilken jobbig eftermiddag. Jag var hos veterinären med min hund, men hittade ingen parkeringsplats! Till slut ställde jag bilen vid en närliggande matbutik och gick därifrån med hunden. När jag väl kom fram var jag så stressad att jag skakade. Kom cirka 10 minuter försent.
Hur som helst har han tydligen haft problem med ryggen, utan att jag har förstått det. Rygg, höft och bakben röntgades, och han fick sederande innan. Detta var vid 14-tiden.
Sedan vi kom hem runt 15-tiden har han läckt kiss på golvet flera gånger. Vi har varit ute på minipromenad tre gånger, men han har bara kissat en gång! Det verkar som att han inte riktigt kan hålla balansen för att kunna kissa (lyfta bakbenet).
Jag har svårt att släppa stressen över min hund. Tanken var att jag skulle ha ridit ikväll, men jag orkade inte.
Hur som helst har han tydligen haft problem med ryggen, utan att jag har förstått det. Rygg, höft och bakben röntgades, och han fick sederande innan. Detta var vid 14-tiden.
Sedan vi kom hem runt 15-tiden har han läckt kiss på golvet flera gånger. Vi har varit ute på minipromenad tre gånger, men han har bara kissat en gång! Det verkar som att han inte riktigt kan hålla balansen för att kunna kissa (lyfta bakbenet).
Jag har svårt att släppa stressen över min hund. Tanken var att jag skulle ha ridit ikväll, men jag orkade inte.

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Usch vad jobbigt Krokus. Kanske beror det på sederingen att han har lite dålig balans? I så fall är det nog tillfälligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hjärnan känns som mos. Den går slött. Den är trött. Hoppas att det blir bättre imorgon.
'cause the freak inside controls my mind
Jag mår inte helt bra heller. Känns som jag borde ändra något.
Bra mitt knä är bättre iaf. Alltid något.
Bra mitt knä är bättre iaf. Alltid något.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mår ganska ok. Tankfull bara.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com