Numera har jag en Samsung S21 plus. Men usch, vilket dåligt batteri! Hur ofta laddar du din?
Jag laddar den typ varje dag. Brukar alltid ta någon bild under dagen, sen låter jag telefonen sitta i datorn. Men jag märker ju att den tar slut snabbt t.ex. när jag är ute o tältar så använder jag ju den rätt mycket.
Numera har jag en Samsung S21 plus. Men usch, vilket dåligt batteri! Hur ofta laddar du din?
Jag laddar den typ varje dag. Brukar alltid ta någon bild under dagen, sen låter jag telefonen sitta i datorn. Men jag märker ju att den tar slut snabbt t.ex. när jag är ute o tältar så använder jag ju den rätt mycket.
Gå till inställningar där på Enhetsunderhåll Då kontrollera telefonen och optimerar batteriet sedan tryck på batteri max och sedan minska ljusstyrka 10% då börjar den maximera tiden på batteriet så det används optimalt. Tror det är samma på era mobiler.
Ska försöka leva på en hundring de här sista dagarna. Bara för skoja skull, kolla om det går. Jag är inte den som hoppar över måltider för att spara pengar. Och snus måste jag köpa.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen