Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad tänker du på just nu?
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
God morgon
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
God morgon
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
25 kg är nog max för mig. :D
Pngest helvetes busschaufför!!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Busschaufför i Töcksfors gav mig en pensionärsbiljett istället för vuxenbiljett, märkte jag efter jag satt mig. Gick fram igen och han sa han ”inte kunde göra något”, vill inte göra nått ”det är mitt ansvar” svamlade han och var sur. Hannas att han skulle köra helt till Karlstad.
I Årjäng ber jag åter igen att köpa en biljett, utan att få något tillbaka för den felaktiga, men inte ens det får jag och han pratar över huvudet på mig på sitt språk med en annan busschaufför jätteobehaglugt!!! Det kommer en ny chaufför, så att han skulle köra helt till Karlstad var inte sant.
De säger det är busschaufförens ansvar om det kommer en kontrollant???? Kan man lita på det???? Var skickar jag räkningen på ”felaktig biljett”????? Jag sitter nu på bussen och är jätterädd!!!
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
vill åka på hällekis julmarknad i helgen...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har fått reklamen om Hällekis julmarknad. Har varit där något år.
Idag var vi tre rollatorer och en barnvagn på bussen. Det blev en riktig röra. Hem gick det bättre.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Känner i gen mig, , jag blir också orolig för sånt. Man vill inte ha "lösa bollar" med den här sjukdomen. Hoppas du mår bättre snart!MsTibbs wrote: ↑04 Nov 2024, 11:17Busschaufför i Töcksfors gav mig en pensionärsbiljett istället för vuxenbiljett, märkte jag efter jag satt mig. Gick fram igen och han sa han ”inte kunde göra något”, vill inte göra nått ”det är mitt ansvar” svamlade han och var sur. Hannas att han skulle köra helt till Karlstad.
I Årjäng ber jag åter igen att köpa en biljett, utan att få något tillbaka för den felaktiga, men inte ens det får jag och han pratar över huvudet på mig på sitt språk med en annan busschaufför jätteobehaglugt!!! Det kommer en ny chaufför, så att han skulle köra helt till Karlstad var inte sant.
De säger det är busschaufförens ansvar om det kommer en kontrollant???? Kan man lita på det???? Var skickar jag räkningen på ”felaktig biljett”????? Jag sitter nu på bussen och är jätterädd!!!