Camping

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Camping

Post by zoegas »

memphis wrote: 11 Feb 2025, 17:17 Det kan röra sig om ett dubbelt självmord.
Jag har inte läst mer om det. Så du har säkert rätt.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag köpte sladd med lite kvalité. Och en adapter till USB-C till microUSB. I stället för att byta ut den gamla utrustningen med gammal usb fattning. Så ni slipper jag ha flera sladdar med mig. Jag har en10 centimeter med som reser, men slipper två andra. Bensinen hat frakta har kostat mångdubbelt an vad jag betala varorna för.

Image
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Du är en riktig friskus, zoegas. Vadhar du för byxor och jacka? Friluftsbyxor är jättedyra.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Köpte precis Kinesiska byxor med perfekt design, men gylfen är redan sönder. Kosta 80 kronor och är flisfodrade. Man vill gärna fickor ska hålla så man inte tappar. Osäker om Kina modellen gör det. Annars ett par militärbyxor för jägarna i Norrland från 1957. Det kosta 750. Sen ett par fruluftsbyxor billiga. Jag letar efter sommarbyxor, men ja. Marknaden är populär och man får hosta upp ett par tusen för man ska kunna lita på kvalitén.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag har köpt friluftsbyxor på Stadium Outlet och Engelsons. Har dem på jobbet. Många fickor på byxorna från Engelsons.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Revolution Race verkar ha bra grejer till hyfsade priser.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Behöver nya byxor, fritidsbyxor med många fickor, låter som att jag bör köpa byxor på Engelssons eller Jula de har billiga varor. Behöver en ny kostym också det låter som second hand. Mina syskon är alla äldre och min bror fyller 90 år i år om han får leva, mina systrar är alla över 80 år jag lillpojken och sladdbarnet fyller 75 år i år
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Krokus wrote: 24 Mar 2025, 09:16 Jag har köpt friluftsbyxor på Stadium Outlet och Engelsons. Har dem på jobbet. Många fickor på byxorna från Engelsons.
Jag köpte mina sommar byxor på Stadium Outlet, höll på att bli av med mina nycklar genom hål på fickan. Tappa tändarna med nycklarna måste man ringa låssmed. Jobbigt även om jag är försäkrad.

Dessa Kinesiska, ska jag gå igenom och förstärka sömmarna. De är perfekta annars.

Image
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

De två snubbarna som dog på fjället .. Konstigheter helt klart.

Image
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Meckat spisen. Den går på 50%. Kokar en liter på 10 minuter när det ska vara 5 minuter. Värdelöst. Primus ska få tillbaka den. Man sätter livet till för den, ifall man är på nordpolen.

Image
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nu har två personer till dött på Kebnekaise. De ska ha arbetat för Svenska turistföreningen.
Post Reply