När var du inlagd?
Moderator: Moderator 1
Re: När var du inlagd?
På fredag blir jag utskriven. Blev inlagd den åttonde mars, så det blir en dryg tvåmånadersperiod på psyket. En av mina längre inläggningar.
Jag är utskriven och mår så bra. Firar med whisky och 2,8:or. Igår tog jag en vårdare i handen som avsked. Han är alltid schysst och har tid att lyssna. Dessutom har vi båda ett stort musikintresse, men han är kunnigare än jag. Jag räknar med en inläggning till innan året är över, kanske till hösten. AEn annan är ju kroniker som ni kanske vet. Avdelning 26 på Vrinnevisjukhuset om förnuftet får bestämma. Tack för allt!
Sa vårdaren välkommen åter? När min pappa var inlagd på korttids-
boende sa personal välkommen åter. Pappa tyckte det var konstigt.
boende sa personal välkommen åter. Pappa tyckte det var konstigt.
Välkommen ut till samhället Fantasio!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vad kul att du mår bättre o är utskriven, Fantasio!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Tack ska ni ha. Örligt talat har jag legat mycket på sängen i fosterställning. Fast igår tog jag spånkan till en vän. "Minitricken" som den också kallas. Nej, nu ska jag vara hemma och leva livet.
-
- Kopparmedlem
2009 var jag inlagd sist. Psykiatrin är inget för mig.
Bra att du klarat dig så länge utan inläggning, Rutger. Själv mår jag ungefär som innan inläggningen minus rösterna.
Röster är ett helvete.
Välkommen tillbaka Fantasio,
Välkommen tillbaka Fantasio,
Tack, Zoegas. Jag har inga positiva symptom i dagsläget. Vackert så.
Tack, Zoidar. Inläggningen satte stopp för min matlagning och min rökfria svit på nästan fem månader. Nu har jag rökt klart för denna gång och förhoppningsvis för gott. Värre dock med orken att laga mat. Nåja, jag är inte helt hospitaliserad även fast jag saknar att äta lagad mat två gånger om dagen.