Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Usch, det är så jobbigt att ta farväl av husdjur. :(
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja. En av de svåraste saker jag gjort var att ta farväl av henne. Jag kunde knappt lämna kroppen. Jag satt där på golvet i rummet,med hennes döda kropp, i fyra timmar. Fastän att det var dags för henne var det så himla svårt.
Hon kremerades och jag har hennes urna på bokhyllan. Jag vill att hon begravs med mig. Men vet inte om det är möjligt.
Hon kremerades och jag har hennes urna på bokhyllan. Jag vill att hon begravs med mig. Men vet inte om det är möjligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad fint av dig att vilja ha med hennes aska. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tack! Kommer nog att ha några urnor med mig när jag dör. Åtminstone 2.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fick det lilla reseskrinet med posten idag. Det var finare än jag trodde. Där finns plats för några (3) uppsättningar smycken.
Jag använder pennfordral till smycken när jag reser. Jag har några speciella som är snygga. Men jag kan inte resa längre..
Jag ska iofs inte resa långt! Bara 1,5 mil till min mammas hus :D
Hämtade ut ett paket från hm igår, en transparent paraply, jättefin :)