Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag satt och spela ett datorspel. Sen vakna jag och spela dataspelet :|
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

zoegas! Är du cyniker?
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Ja, det är jag nog.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag läste att man som cyniker tror att alla människor bara har självisk utgångspunkt..
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Stämmer säkert.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Bra att du avslöjade dig..
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Ja, påkommen. Jag är jag eller vadå?
Mosbrickan
Litiummedlem

Post by Mosbrickan »

Körde över en orm. Inte perpendikulärt, utan exakt längs med. Den var brun men olika svarta geometriska figurer på i form av platonska kroppar.

Att ha ihjäl en orm är väl synonymt med att besegra en ondska, tror jag, men vet inte vad figurerna kan ha för betydelse.
Inwatto
Berylliummedlem

Post by Inwatto »

Drömde jag kom ut från en kompis villa och plötsligt kände jag en smärta i vänster ben. Kollade, och hittade en injektionsspruta med bara lite innehåll kvar. Vem hade injicerat något i mig och varför? Jag frågade någon sjuksyster som var där i närheten (!) om detta, men han sprutade bara lite vätska från sprutan på mig i ansiktet. Det luktade lite salt.

Jag fortsatte att undersöka min kropp, och hittade slangar som gick längs benen upp till magen. Läkarna som tittade på detta sa att någon hade opererat mig och tagit bort en O42-tumör. De sa vad O42 betydde, men det har jag glömt. Tror det var något om att den var förkrympt, inaktiv och icke opererbar. Ändå hade någon eller några opererat på mig!

Vaknade och var glad att jag inte hade några slangar efter någon mystisk operation. Har inte cancer heller, vad jag vet.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Jobbiga drömmar. Skulle bosätta mig i skogen men tappade hela tiden bort viktiga saker som jag skulle ha med mig.
Målningen är själens spegel
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Drömde att jag mönstrade eller konfirmerades. Det var oklart vad det var. När jag muckade fick jag betala 50000kr för en stereo. Väl hemma visste jag inte var jag lagt den. Det visade sig att jag råkat lägga stereon i frysen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Drömde att Sverige låg i krig med Danmark. För att vinna kriget behövde vi måla om ett rum med grön färg. Vi hade två burkar färg och nästan hela drömmen gick ut på att vi skulle komma på en strategi för att komma åt den andra färgburken. Drömmen avslutades med att jag hittade den andra färgburken och sprang som en segrare genom en korridor in i rummet som skulle målas om.
'cause the freak inside controls my mind
Post Reply