Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Skall på APT innan arbetet börjar ikväll.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Där är för mycket på schemat. Kanske skjuter upp campingen en vecka. Jag måste röja här.
Mitt syskonbarn är bedårande och en liten kämpe. Vi simmar varannan måndag och det är så himla mysigt! Egentid med E 7 år.
TackNissegossen wrote: ↑20 Nov 2024, 00:47Sista tidpunkt att skicka julpost https://www.postnord.se/jul-och-nyar/ju ... tpersoner/
In a world where you can be anything, be kind.
Fick den där broschyren Om kriget kommer idag. Orkar inte läsa den. Om det blir krig kommer jag ändå att flytta ihop med min familj. Så kommer inte behöva preppa för det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Funderar på att skicka ett julkort.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Till vem då om man får fråga?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Broschyren var lättläst. Om kriget kommer får jag klara mig själv bäst jag kan. Det finns skyddsrum här i huset. Det är fullt av cyklar.
Till en kvinnlig vän/bekant. Hon har skickat julkort till mig flera gånger, men jag har aldrig skickat något tillbaka.
Va bra! Om det blir krig kan ni ha cirkus i skyddsrummet.

Visste ni att dynein finns i din kropp? Ett protein i celler försedda med cilier eller flagell; utgår från cellernas mikrotubuli och spjälkar ATP varvid energi frigörs!
bara nåt jag tänkte på
bara nåt jag tänkte på