Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad gör du just nu?
väntar på mamma och dricker monster
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nu har jag fått en ny säng (begagnad)!
så nu kan jag sova lite bekvämare 
Jag har precis varit nere på gården och rökt. Nu beta av Viska.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vad härligt för dig! :)mrsearlgray wrote: ↑24 Oct 2021, 13:15 Nu har jag fått en ny säng (begagnad)!så nu kan jag sova lite bekvämare
![]()
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ja! :DHercules723 wrote: ↑24 Oct 2021, 15:34Vad härligt för dig! :)mrsearlgray wrote: ↑24 Oct 2021, 13:15 Nu har jag fått en ny säng (begagnad)!så nu kan jag sova lite bekvämare
![]()
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har planerat vad jag ska äta i veckan som kommer, blir en pumpapasta, thaigryta och tacos, tacosen är jag väldigt taggad på då jag inte ätit det på snart över ett år 
Funderar på att ta tag i pelletssituationen imorgon. Pelletsen i lagårn är snart slut, och i garaget ligger bara 4 säckar. Resten är inplastat på baler utomhus. När man väl öppnat en bal måste alla de säckarna bäras in. Det är ett tungt jobb, men jag känner mig i god fysisk form. Tar nog tag i det imorgon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har gått och lagt mig i sängen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hoppas att du visar pumpa pasta och thai grytan på vloggen man kan få łite tips och inspiration av att se det.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Klarar inte starkt kryddad mat. Mina munslemhinnor tål det inte gjorde biopsi i veckan som var i tungan, har cell förändringar i munhålan och går på kontroller. En Fransk Burgundisk köttgryta är gott med vin i maten och till maten. Det blir inte för starkt. Kan istället välja en Ungersk Gulasch med Kajennpeppar och krydda så jag själv kan äta det, med Kajennpeppar på bordet. Min förra sjuksköterska gillade min mat och speciellt Ungersk Gulasch
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- Hercules723
- Hafniummedlem
Laddade upp en ny video till min YouTubekanal. :)
Promenerar i vanlig ordning.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34