Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Jag har hört ordet checka endasr
Ett chakra är ett energicenter som finns på levande kroppar. Människan har 7 chakran.
Rotchakrat
Navelchakrat
Solar plexus chakrat
Hjärtchakrat
Halschakrat
Pannchakrat
Och kronchakrat.
Om chakrana är öppna kan man få problem med till exempel inkräktare i dem. Så din rädsla är befogad. Man kan få chakrana öppnade av misstag. Det har hänt även mig. Jag kan inte säga om det är en alien eller inte, men demoner kan ta sig in i öppna chakran om jag förstått saken rätt. Det var länge sen jag läste om chakran nu. Minns inte allt jag läst. Men läran om chakran finns både i Asien och Sydamerika.
Rotchakrat
Navelchakrat
Solar plexus chakrat
Hjärtchakrat
Halschakrat
Pannchakrat
Och kronchakrat.
Om chakrana är öppna kan man få problem med till exempel inkräktare i dem. Så din rädsla är befogad. Man kan få chakrana öppnade av misstag. Det har hänt även mig. Jag kan inte säga om det är en alien eller inte, men demoner kan ta sig in i öppna chakran om jag förstått saken rätt. Det var länge sen jag läste om chakran nu. Minns inte allt jag läst. Men läran om chakran finns både i Asien och Sydamerika.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Mår dåligt ikväll. Är rädd för att hackarna ska ta mina pengar. Det vore naturligtvis en katastrof.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- Guldmedlem
Och nu när du fått extra mycket pengar också! Vilken osis!
Allt snack om chakra för mig att tänka på Naruto.
Jag mår bra, inga känningar av positiva symtom idag.
Jag mår bra, inga känningar av positiva symtom idag.
'cause the freak inside controls my mind
Mår sådär, men fått duschat och tvättat håret iallafall
Har väldigt mycket energi/el i fötterna. Beror granterat på dagens upplevelser.
Det tog 10 år för min ena fot att stängas och sen öppnar psykologen foten igen... Tillbaka till ruta 1. Tack för det liksom! Trött på detta kundalini bullshit! :(
Edit: Mår lite bättre nu. Ibland måste man glänta lite på locket annars exploderar kannan.
Det tog 10 år för min ena fot att stängas och sen öppnar psykologen foten igen... Tillbaka till ruta 1. Tack för det liksom! Trött på detta kundalini bullshit! :(
Edit: Mår lite bättre nu. Ibland måste man glänta lite på locket annars exploderar kannan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mår bra igen nu. Lite hostig och snorig bara. Feberfri!
Vaknade med ont i halsen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mår bra, inte lika trött som igår.
Ska försöka med städning ett tag.
Ska försöka med städning ett tag.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mår bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag känner mig trött men nöjd med läkarbesöket.