Jag förstår dig till 100% man kan inte göra något andligt alls för då öppnas det upp igen. Det enda jag kan göra i andlig väg är att gå till gudstjänst. Då öppnar det inte upp.Zoidar wrote: ↑16 Feb 2022, 00:28 Har väldigt mycket energi/el i fötterna. Beror granterat på dagens upplevelser.
Det tog 10 år för min ena fot att stängas och sen öppnar psykologen foten igen... Tillbaka till ruta 1. Tack för det liksom! Trött på detta kundalini bullshit! :(
Edit: Mår lite bättre nu. Ibland måste man glänta lite på locket annars exploderar kannan.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Det kan jag hålla med om. Jag kan inte gå till karismatisk gudstjänst heller. Håller mig till lugna klassiska mässor.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vad för andligt skulle man kunna öppna upp med foten, inbillning.
Det kan vara bra med lite tråkiga kyrkor med deras litanior.
Idag är det en del oro i knoppen. Ska strax kliva upp från sängen, har försökt vila i en timme.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag mår bra. Haft en halvtråkig dag som räddats upp av OS. Men jag har varit lat, jag borde ha dammsugat och diskat. Men det har som inte blivit av. Men ibland behöver man halvtråkiga dagar, för återhämtningen och för att ladda batterierna för mer aktiva dagar.
Mår bra. har inget att klaga på.
Mår så där. Covid, eller flunsa hänger envist med. Känner mig bättre än tidigare i veckan i alla fall. Numera får man ju inte testa sig längre. Andra feberfria dagen, men hosta och snuva håller i sig.
Mår bättre efter en bra sömn I natt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com