Bensodiazepiner
Moderator: Moderator 1
Re: Bensodiazepiner
Letade fram asken där jag trodde att jag sparat tre tabletter. Det visade sig vara nio tabletter! Så jag tog en såklart. Ska bli skönt att bli mera avslappnad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det är väl Oxascand du har, memphis? Bättre än inget. Hoppas det lättar för dig nu.
-
- Guldmedlem
Ibland kan man ringa till sin kp och be dom fråga om läkaren tillåter en doshöjning för att vara säker!
Ja jag tror också på en doshöjning. 800mg i stället för 400mg. Det är egentligen bättre än benso, om det funkar såklart. Mitt problem just nu är ångestpåslag, och quetiapine ska ju vara ångestdämpande. När jag får ångest vill jag gärna fly denna världen vilket inte är hälsosamt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Ja, osäker på om det är psykos om inte läkaren bedömer det så, men din historia talar för att det är det och du beskriver också det!
Det är ju flera här som får höja sina mediciner lite efter egen vilja verkar det som. Tycker läkaren borde kunna ge dig hjälp snabbare och att möjligheten att öka medicin utan bedömning borde ligga närmare till hands..
Du känner ju dig själv så att säga!
Det är ju flera här som får höja sina mediciner lite efter egen vilja verkar det som. Tycker läkaren borde kunna ge dig hjälp snabbare och att möjligheten att öka medicin utan bedömning borde ligga närmare till hands..
Du känner ju dig själv så att säga!
Jag har fått höjd dom Stesolid. BRA!
Mindes har minskar från 30 till20 mg. Snåöi!
Min Stesolid har sänkts med 10 mg. Det var ju höjd dis jag ville ha.
Varför har de minskat den?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Läkare överlag är snåla med bensin. Jag har ju sorg som grädde på moset.
Bensin? Du menar benzo.
Sorg ska man helst inte medicinera bort. Den går över av sig själv i de flesta fall. Dock finns det något som heter "frusen sorg", men då talar vi om sorg i något år.
Sorg ska man helst inte medicinera bort. Den går över av sig själv i de flesta fall. Dock finns det något som heter "frusen sorg", men då talar vi om sorg i något år.