Helgkollen
Moderator: Moderator 1
Re: Helgkollen
Precis som vanligt planerar jag att besöka min före detta arbetskamrat. Vi får se hur det blir med den saken. Annars blir det ett lugn helg.
Vet inte riktigt men hälsa på min mamma och äter frukost och sen på kvällen träffar vi vänner
Lugn helg då det gäller att hålla sig borta från shoppingcentrum.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tar det lugnt under helgen, köper kanske något på Willys i morgon eller söndag. På måndag får jag handla snus, samt gå till systemet för juldricka. Sedan ger det sig. På tisdag har jag KP På onsdag ledig tänkte åka till mitt ex den dagen och önska God Jul
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Lördagskväll på viska. Jag hoppas på lite fart och fläkt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tog mig till kompisen i norra delen av staden. Köpte honom ett kvarter Dworek. Fattar inte varför han inte ville ha ett helrör, han som sällan orkar ta sig till ett Systembolag.
Jag gillar dworak vodka! Brukar köpa mig en kartong ibland.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
..Autokorrekt. kvarting skulle det stå.
Nu är det snart söndag och kanske får jag något uträttat då, till skillnad mot idag. Måste ta mig till mataffären och köpa något att äta. Helgen har präglats av överdrivet sovande, tyvärr.
Det kändes som en lång helg detta. Skönt att helgerna är över nu.
Jag fyller år nästa söndag, blir 46 år, vad tiden flyger iväg
Nu är arbetsveckan slut och helgen tar snart vid. Ska du göra något skojigt? Något utöver det normala? Själv har jag inget planerat förrän på söndag då det är minnesstund i kyrkan.