Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Imponenerad av min morsa. Hon cyklar överallt, tränar gympass, simmar och reser. Och så brukar hon säga: "Det är väl inte så jobbigt". Förstår inte var hon får energin ifrån.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Min muslimska granne har vaknat. Hon är snygg. Synd hon är så svårpratad.
Blev hungrig inatt. Käkade 4 knäcke med räkost.
Förstår inte heller var min syster får sin energi ifrån. De flyttade till ett nytt litet hus. I ett nafs har hon ställt iordning och bjuder hem en massa folk. Hon går på Yoga, bokcirkel och tar långa promenader. Hon äter inga mediciner, så därför får hon vara blodgivare.
Supermänniskor finns.Geta wrote: ↑05 Jan 2025, 09:32 Förstår inte heller var min syster får sin energi ifrån. De flyttade till ett nytt litet hus. I ett nafs har hon ställt iordning och bjuder hem en massa folk. Hon går på Yoga, bokcirkel och tar långa promenader. Hon äter inga mediciner, så därför får hon vara blodgivare.
Konstigt, när hon har en sådan stackare till syster.
Så nöt min lillasyster med… förstår inte. Jag har fullt upp jobba halvtid!!!Geta wrote: ↑05 Jan 2025, 09:32 Förstår inte heller var min syster får sin energi ifrån. De flyttade till ett nytt litet hus. I ett nafs har hon ställt iordning och bjuder hem en massa folk. Hon går på Yoga, bokcirkel och tar långa promenader. Hon äter inga mediciner, så därför får hon vara blodgivare.
In a world where you can be anything, be kind.

-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Men gör det som krokus sade, så kanske det klämtar till bröllop, men först måste någon konvertera, gissar hon
Men samboskap är nog det bästa
Men samboskap är nog det bästa
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com