Ja det tror jag med. Det verkar ju så hittills.memphis wrote: ↑10 Jan 2025, 11:33 Geta, denna gång kommer att bli annorlunda än förra gången han var president. Han kommer att vara mycket mer progressiv, ta mer risker, inte hålla tillbaka utan köra hårt. Tror inte han är intresserad av att starta krig men att röra om ordentligt och hårdhänt i grytan.
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Har ingen lust att ta bort julpyntet. Har iofs väldigt lite, bara en elljusstake och en dörrkrans.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag hade tre grejer :) .
Tvättar kläder. Undrar hur snabbt det torkar?
In a world where you can be anything, be kind.
Jag borde gå och lägga mig, men jag är inte riktigt redo för det ännu.
Datorspel som kostar nästan 2000 bananer. Det tar emot, men det är roligt.
Tänker att jag inte tänker på någonting när jag ser den rubriken.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Natti Nisse och Paria! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Jag är lönnfet. Sjuksköterskan idag tog blodtrycket två ggr för han trodde det var nåt fel på resultatet. Jag ser väl inte ut som nån med hjärtbesvär. Och jag ser lite yngre ut än mina 51 varv runt solen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har börjat väga över från att inte se så gammal ut till att börja se gammal ut. Jag är fårad i ansiktet men inte så klassiskt rynkig.