Natti natti! :)
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Jag har morr-rynka mellan ögonen sen ifjol bara. Jag brukar väl inte morra så ofta?
In a world where you can be anything, be kind.
Jag älskar mina vita slingor. Längtar tills hela håret är vitt. Rynkorna bryr jag mig inte så mycket om. Dock är mina morr-rynkor väldigt djupa och det ser inte så bra ut men det är som det är.
Dock hatar jag min mage som putar ut, så jag går på lite strikt kost. Är fett-fobiker på mig själv.
Dock hatar jag min mage som putar ut, så jag går på lite strikt kost. Är fett-fobiker på mig själv.
Tro att dom där morr-rynkorna beror på att man ser lite sämre o spänner sig.
Så kan det vara. Jag ser dåligt, men inte nog dåligt för att köpa nya glasögon än.
Jag tog mig ut i köket, för jag var ändå tvungen att gå på toa och stå på benen. Meckade ihop en macka. Hann äta halva sen ba: illamående kändes som magsjuka, svimfärdig, kallsvettades. Allmän sjukdomskänsla. Nu är jag tillbaka i sängen igen med foten i högläge, mår bra igen. Satan asså, det här kanske är värre än jag tror. Vågar inte heller ta sömnmedicin för jag är rädd att jag ska spy av den. Ta hand om spyor är inget man gör i mitt läge, och jag vill inte leva i misär (spyor). Nej jag får nog ta det riktigt lugnt och inte äta så mycket. Men jag behövde verkligen få i mig något - mission completed.
Ställ en hink invid sängen för säkerhets skull?amandara wrote: ↑10 Jan 2025, 21:03 Jag tog mig ut i köket, för jag var ändå tvungen att gå på toa och stå på benen. Meckade ihop en macka. Hann äta halva sen ba: illamående kändes som magsjuka, svimfärdig, kallsvettades. Allmän sjukdomskänsla. Nu är jag tillbaka i sängen igen med foten i högläge, mår bra igen. Satan asså, det här kanske är värre än jag tror. Vågar inte heller ta sömnmedicin för jag är rädd att jag ska spy av den. Ta hand om spyor är inget man gör i mitt läge, och jag vill inte leva i misär (spyor). Nej jag får nog ta det riktigt lugnt och inte äta så mycket. Men jag behövde verkligen få i mig något - mission completed.
Japp ska jag göra. Men tror illamåendet och det har med foten att göra. Kroppens reaktion. För sen jag kom tillbaka till sängen mår jag inte illa. Tagit min nattmedicin, men det är svårt att koppla ner tankarna och sova. Det har hänt så sjukt mycket idag, med mina mått mätt.MsTibbs wrote: ↑10 Jan 2025, 21:57Ställ en hink invid sängen för säkerhets skull?amandara wrote: ↑10 Jan 2025, 21:03 Jag tog mig ut i köket, för jag var ändå tvungen att gå på toa och stå på benen. Meckade ihop en macka. Hann äta halva sen ba: illamående kändes som magsjuka, svimfärdig, kallsvettades. Allmän sjukdomskänsla. Nu är jag tillbaka i sängen igen med foten i högläge, mår bra igen. Satan asså, det här kanske är värre än jag tror. Vågar inte heller ta sömnmedicin för jag är rädd att jag ska spy av den. Ta hand om spyor är inget man gör i mitt läge, och jag vill inte leva i misär (spyor). Nej jag får nog ta det riktigt lugnt och inte äta så mycket. Men jag behövde verkligen få i mig något - mission completed.
Japp det är aset jobbigt att gå på foten läs linka. Man måste ju upp på dass med jämna mellanrum - jag är en nattkissare. Bara turen till badrummet är jobbigt. Kryckkäpparna är mest vägen, jag har inte lärt mig än hur jag tar mig fram med dem. Det här småspringandet fram och tillbaka är det slut med. Jag måste vara effektiv när jag gör saker och tänka igenom vad jag behöver göra INNAN jag går på foten. Samla ihop allt jag behöver göra på en runda. Bara en 60m2 lägenhet inga långa avstånd precis.
Nu börjar arbetet med att ta reda på vad varje medalj står för, vad de delas ut för... Det står lite där jag köpte dem, men långt ifrån allt.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com