Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Köper ingenting. Ska kasta och skicka till secondhand massor. Ska få hjälp av min syster. Får inte med mig mycket till äldreboendet men ska ta med mig tavlorna som jag själv målat.
Nej, jag ska bo kvar här så länge jag kan men har en massa onödigt.
Ja det blir en väldans massa saker till slut. Särskilt om man inte flyttar på många år. Det blir ju en viss rensning oftast när man flyttar.
Jag gjorde en hård rensning vid denna flytt eftersom jag flyttade till mindre och även förrådet är litet. Jag visste att jag inte skulle få plats med allt så jag rensade och slängde och skänkte. Några möbler sålde jag.
Jag gjorde en hård rensning vid denna flytt eftersom jag flyttade till mindre och även förrådet är litet. Jag visste att jag inte skulle få plats med allt så jag rensade och slängde och skänkte. Några möbler sålde jag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tja, ingen ny robotdammsugare i alla fall. Sambon har köpt en ny idag, 6500kr. Jag fattar inte grejen med alla dessa leksaker som han köper hela tiden. Det känns som att jag bara är inneboende i hans lägenhet. Egentligen står vi båda på kontraktet, men jag har inget att säga till om.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Lite trist att det känns så.Krokus wrote: ↑16 Dec 2024, 19:56 Tja, ingen ny robotdammsugare i alla fall. Sambon har köpt en ny idag, 6500kr. Jag fattar inte grejen med alla dessa leksaker som han köper hela tiden. Det känns som att jag bara är inneboende i hans lägenhet. Egentligen står vi båda på kontraktet, men jag har inget att säga till om.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
En spelkontroll till PC i present till pojkvän 
En rulle snus - så jag inte förgås i vildmarken.
Ja det är det. Och elleverantören whoever lär väl vara stabil. Det är enkelglas i en del av huset. Brorsan är ekonomisk - men vi kan inte frysa ihjäl. Det reder sig. Med lite ved i ugnen blir det bra. Det är nån slags matlagningsspis - så det är inte en kamin, men den ger ju värme.
När jag var barn hade vi enkelglas. Mamma satte in innanfönster på hösten med vadd emellan.