Löning ...
Moderator: Moderator 1
Re: Löning ...
Går plus minus noll denna månad. Vill egentligen spara lite varje månad. Får försöka hålla igen lite nästa månad.
Mina stora utgifter har varit:
Pass 400kr
Kosttillskott 749kr
Zoobutiken 1000kr
Privata blodprov 600kr
Mina stora utgifter har varit:
Pass 400kr
Kosttillskott 749kr
Zoobutiken 1000kr
Privata blodprov 600kr
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Även jag har spenderat nästan allt. Har kvar ett par tusen som ska täcka matkostnaden.I värsta fall får jag ta ut från mitt sparkonto.
Har köpt en del bra, en del onödiga saker. Men boken, som är det senaste köpet, kändes med ens nödvändig. Jag måste arbeta med mina trauman för att slippa mardrömmarna. "Waking the tiger:healing trauma" lät som nåt sänt från gudarna.
Har köpt en del bra, en del onödiga saker. Men boken, som är det senaste köpet, kändes med ens nödvändig. Jag måste arbeta med mina trauman för att slippa mardrömmarna. "Waking the tiger:healing trauma" lät som nåt sänt från gudarna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Memphis,
Har du läst "kroppen håller räkningen" av Bessel Van Der Kolk?
Har du läst "kroppen håller räkningen" av Bessel Van Der Kolk?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Löningen får gärna komma snabbt denna månaden. Får en femhundring på skatten iaf. Undra vilket datum?
Nej det har jag inte gjort! Tack ska kolla upp! :D
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Känner av att jag inte har lika hög inkomst nu sedan jag blev av med min klient. Det är ju inte så att jag inte klarar mig, men det märks. Att ta mig an en ny klient tror jag inte jag orkar ändå. Så bara gilla läget.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Du verkar må på mycket bättre nu med mindre arbetsbelastning.
Ja, det är möjligt, om det nu beror på det. Kan säkert vara en del i det hela iaf.Hercules723 wrote: ↑13 Apr 2024, 08:01 Du verkar må på mycket bättre nu med mindre arbetsbelastning.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att du tar mera testo nu, bidrar kanske också. :)Zoidar wrote: ↑13 Apr 2024, 11:06Ja, det är möjligt, om det nu beror på det. Kan säkert vara en del i det hela iaf.Hercules723 wrote: ↑13 Apr 2024, 08:01 Du verkar må på mycket bättre nu med mindre arbetsbelastning.

- Hercules723
- Hafniummedlem
Jajo, det gör kanske lite skillnad, vet dock inte hur mycket. Ligger hellre på plussidan. Bättre muskelökning och högre ämnesomsättning och bättre återhämtning också. Fast tror skilnaden är mer psykisk än fysisk på den dosändringen.