Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Somnade runt 20:00 o vaknade 04:25.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Då skulle inte jag ha tagit någon medicin. Somnar man ändå är det ju onödigt. Propavan är en läskig medicin där man sover dagen efter också. En evig baksmälla.
Själv somnade jag inte förrän kl 2 men har nu gått upp kl 6. Har en jobbig dag framför mig.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Somnade inte före 3, men sov gott det lilla jag hann.
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
sov hela dagen igår men somnade ändå kl 21 och vaknade 9:30
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag hämtade ut zopiklon på apoteket häromdagen. Det står klart och tydligt 2 till kvällen för sömn. Apotekstjejen, arab, la huvudet på sned och: tar du bara vid behov eller tar du två om dagen? Jag: två om dagen. Så la hon huvudet ännu mer på sned och sa pjuttepjutt typ. Som att det var en karaktärssvaghet att ta två zopiklon varje kväll.
Vad är det för styrka? Och vadå pjuttepjutt? Vad betyder det?amandara wrote: ↑08 Nov 2022, 11:11 Jag hämtade ut zopiklon på apoteket häromdagen. Det står klart och tydligt 2 till kvällen för sömn. Apotekstjejen, arab, la huvudet på sned och: tar du bara vid behov eller tar du två om dagen? Jag: två om dagen. Så la hon huvudet ännu mer på sned och sa pjuttepjutt typ. Som att det var en karaktärssvaghet att ta två zopiklon varje kväll.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
5 mg gånger två. Nej men lilla vän klarar du dig inte utan medicin.....zoegas wrote: ↑08 Nov 2022, 11:21Vad är det för styrka? Och vadå pjuttepjutt? Vad betyder det?amandara wrote: ↑08 Nov 2022, 11:11 Jag hämtade ut zopiklon på apoteket häromdagen. Det står klart och tydligt 2 till kvällen för sömn. Apotekstjejen, arab, la huvudet på sned och: tar du bara vid behov eller tar du två om dagen? Jag: två om dagen. Så la hon huvudet ännu mer på sned och sa pjuttepjutt typ. Som att det var en karaktärssvaghet att ta två zopiklon varje kväll.
Vilket spån.amandara wrote: ↑08 Nov 2022, 12:175 mg gånger två. Nej men lilla vän klarar du dig inte utan medicin.....zoegas wrote: ↑08 Nov 2022, 11:21Vad är det för styrka? Och vadå pjuttepjutt? Vad betyder det?amandara wrote: ↑08 Nov 2022, 11:11 Jag hämtade ut zopiklon på apoteket häromdagen. Det står klart och tydligt 2 till kvällen för sömn. Apotekstjejen, arab, la huvudet på sned och: tar du bara vid behov eller tar du två om dagen? Jag: två om dagen. Så la hon huvudet ännu mer på sned och sa pjuttepjutt typ. Som att det var en karaktärssvaghet att ta två zopiklon varje kväll.
Sovit hela dagen, helt sjukt!