Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Bianca har en lägenhet på Östermalm för 40 miljoner. Den har stått tom i 5 år.
Hänger inte med den familjen utom Christina Schollin.
Bianca jobbar säkert hårt för att upprätthålla sin livsstil. Men det är ett faktum att hon ärvt mycket av sin framgång. Sånt är jag allergisk mot. Det finns många andra som jobbar minst lika hårt men inte får utdelning för sitt hårda arbete på samma sätt.
'cause the freak inside controls my mind
Silversked
Skall snart se på tv, på spåret final.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Kidsen gillar ord som "Sigma" och "skibidi". Vet inte varför men Snapchat är populärt också. Det är ju en riktig skitapp!Richard wrote: ↑07 Feb 2025, 17:24 Jag funderar på att "infiltrera" dagens skolungdomar... Eller ja, missförstå mig inte, det har inget med typ pedofili att göra...
Jag inte har några barn själv, inte ens syskonbarn, så jag är inte alls insatt, men är väldigt intresserad hur det går till nuförtiden i högstadiet/gymnasiet. Alltså vad som är inne, vad man förväntas prestera, vad man ser upp till, alltså hur det är att vara i tonåren idag. Jag har noll koll, men misstänker att man ser upp till bl.a. influensers, att man måste vara på nått visst sätt o sånt? Samt hur en lektionerna ser ut?
Men var ska man börja? Man vill ju heller inte ge sken av att vara "en ful gubbe" som tittar på barn...?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Lite mystiskt.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nu tänker jag på pizza jag beställt! :)
In a world where you can be anything, be kind.