Bilder på dagens mat 🍜
Moderator: Moderator 1
Re: Bilder på dagens middag.🍜
Bra att du unnar dig efter dina förtjänster på aktiemarknaden. :)Hercules723 wrote: ↑20 Nov 2023, 21:56 ryggbiff med majonnäs, broccoli, morot, rödlök och kokt potatis. Det smakade bra!
![]()
Nu blev jag sugen på en redig köttbit.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är aldrig enkelt med aktier. Men tack, inte varje middag det blir sådana avancerade måltider.SpaceCorp wrote: ↑21 Nov 2023, 21:06Bra att du unnar dig efter dina förtjänster på aktiemarknaden. :)Hercules723 wrote: ↑20 Nov 2023, 21:56 ryggbiff med majonnäs, broccoli, morot, rödlök och kokt potatis. Det smakade bra!
![]()
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det var din ryggbiff jag åt. Hade aldrig ätit det vad jag vet, innan du la upp bild när du tillagat ryggbiff. Så när jag hade covid, köpte jag fyra förpackningar med ryggbiff från Coop online. Sanna mina ord, det är gott, men nu har jag bara en kvar från det…
Hehe! :DHercules723 wrote: ↑22 Nov 2023, 08:02
Det var din ryggbiff jag åt. Hade aldrig ätit det vad jag vet, innan du la upp bild när du tillagat ryggbiff. Så när jag hade covid, köpte jag fyra förpackningar med ryggbiff från Coop online. Sanna mina ord, det är gott, men nu har jag bara en kvar från det…
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34

Åt den här till lunch, det var gott. :)
En pirog? Var det köttfärs i?
Det var ost och skinka. Det var en Calzone. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Den satt som ett smäck.