Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Hercules723
Hafniummedlem

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

I natt drömde jag att jag tog droger i en virtuell värld. Sedan skulle man samla på sig så mycket droger som möjligt, som en gangster.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

mer spännande än mina drömmar. För mig är det bara nattsvart!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt drömde jag om en av mina grannar. Han var lite förälskad i mig, vilket var jobbigt. Sedan fungerade inte min telefon som den skulle, jag hade blivit utloggad överallt och tangentbordet var huller om buller, så när jag försökte logga in igen blev det fel tecken i lösenorden.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

I natt skulle jag och en kompis fika. Hennes beställning såg mycket god ut, men min dök aldrig upp. Jag beställde en milkshake och kladdkaka. Istället fick jag sitta där och titta på när min kompis åt. Snopet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Jag drömde att en barndomsvän hade flyttat till Perth i Australien.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Hade en distanskompis i Perth. Han slutade skriva. Sen hittade jag en dödsannons med hans namn. Jag fick aldrig veta vad som hände honom, men han hade också andlig/psykisk sjukdom.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Kommer inte ihåg vad jag drömde igår natt men i förrgår natt drömde jag att jag flög modellhelikopter på ett avancerat sätt på ett meeting. Var en god dröm.

Var längesen ja hade drömmar med religiösa undertoner, de brukar vara bra med.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag var i hamn på ett skepp och skulle lägga till. Då luta sig en gammal kompis på en dörr som inte var låst. Så han åkte överbord. Jag tryckte på larmknappen men fick sen inte stop på fartyget (där jag var Kapten) Jag hade inte kompetensen. Och tänka att han hamna nog i propellern. Men han klara sig.
Inwatto
Berylliummedlem

Post by Inwatto »

Jag var på jobbet och blev stressad över att det pågick en utredning vilka anställda som skulle kickas. Glömde raka mig på morgonen, så jag såg det som en minuspoäng att jag hade 1-dags stubb på jobbet. Skulle starta min dator och där såg ut som om det varit vatten upp till toppen på datorn. Datorn var torr och startade utan att explodera men bildskärmen hade någon "lånat" så jag såg inget. Typiskt.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Back Flash!
Inwatto
Berylliummedlem

Post by Inwatto »

Drömde att jag hjälpte en kvinna att hitta en man att leva med. Hittade en Mats åt henne.

När jag vaknade tyckte jag först det var konstigt att jag släppte iväg en kvinna jag gillade på detta sätt, men sedan slog det mig att det kanske var en död, ogift kvinna som följt mig ett tag, men nu ville vidare. Då måste jag hjälpa till för att hon ska kunna komma vidare, hon är ju bara en ande. Kände en kvinna det kunde vara; träffade henne år 2000 på psyket. Hon dog nåt halvår senare.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är stor dödlighet på dom man träffat på psyket.
Post Reply