Nja, vissa är up-tempolåtar, de är bra tycker jag. Fast bäst är ändå en ballad, öppningsspåret I still have faith in you. Den har en hang-up som är svår att motstå. Men annars tycker jag produktionen är ganska dålig, jämntjock och tråkig. En trea från mig.
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Har nyss kommit hem. Igår var jag och mamma på Ikea. Vi åt varsin räkmacka i restaurangen sen hjälpte jag mamma köpa hennes grejer- en resårbotten, en bäddmadrass . Själv köpte jag en tavelram.
Vi lånade ett släp på Ikea, lastade in grejerna och körde sen till Sävar och hämtade en soffa som min mor fått omtapetserad. Sen körde hem grejerna till min mammas hus. Jag hjälpte henne bära in allting.
Sen åt vi köttgryta och potatisgratäng till middag och drack vin. Sen efter det möblerade vi om med den nya soffan. Jag sov över hos mamma. Kom nyss hem igen.
Vi lånade ett släp på Ikea, lastade in grejerna och körde sen till Sävar och hämtade en soffa som min mor fått omtapetserad. Sen körde hem grejerna till min mammas hus. Jag hjälpte henne bära in allting.
Sen åt vi köttgryta och potatisgratäng till middag och drack vin. Sen efter det möblerade vi om med den nya soffan. Jag sov över hos mamma. Kom nyss hem igen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Gruvar mig för att gå ut med vovven. Fast det är fint väder ute har jag ingen lust att promenera. Känner för att sova!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Beundrar min nya tavla. Vilken skillnad det gör att rama in en affisch i stället för att bara ha den nålad mot väggen.
Har tagit långpromenaden , handlat och ätit middag. Nu dags att slappa en stund.
Åker bil. Vi har varit hos sambons farmors gravsten, sedan en minneslund och tänt ett ljus för Islaa.
Nu är vi på väg till min tidigare pojkväns gravsten för att tända ett ljus.
Nu är vi på väg till min tidigare pojkväns gravsten för att tända ett ljus.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Pratar i telefonen.
Väntar på att tvättstugan ska bli ledig kl 17.
Låter som att det gick bra med allt, vad snäll du är som hjälper din mamma!memphis wrote: ↑06 Nov 2021, 11:14 Har nyss kommit hem. Igår var jag och mamma på Ikea. Vi åt varsin räkmacka i restaurangen sen hjälpte jag mamma köpa hennes grejer- en resårbotten, en bäddmadrass . Själv köpte jag en tavelram.
I still have faith in you är bra!
Väntar på att tvätten ska torka. Och mitt hår. Jag har duschat och tvättat håret.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hemma igen! det var väldigt fint på kyrkogården i skara :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister