Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Det är kul med prylar!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Tydligen har jag slut på Gabapentin, måste köpa en till förpackning imorgon. Hm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag vill ha en pepparkvarn.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har just nu skänkt bort min pepparkvarn.
Attans! 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag går in för minimalism.
Jag har inte så mycket grejer egentligen, det är bara det att jag bor på liten yta, så det ser väldigt fullt ut! Det enda jag har mycket av är kläder. Och jag har för många lakan och handdukar.
Böckerna har jag bantat ner. Bara sparat det bästa av det bästa och får in alltihop i en halvhög bokhylla.
Skönhetsprodukter , schampon osv har jag också lite för mycket av förresten. Men det förrådet kommer att bli mindre eftersom jag förbjudit mig själv att köpa schampon och balsam. Måste använda det jag har.
Böckerna har jag bantat ner. Bara sparat det bästa av det bästa och får in alltihop i en halvhög bokhylla.
Skönhetsprodukter , schampon osv har jag också lite för mycket av förresten. Men det förrådet kommer att bli mindre eftersom jag förbjudit mig själv att köpa schampon och balsam. Måste använda det jag har.
En slevskål (?) till mor
In a world where you can be anything, be kind.
En burk 1000 tabs Algbörjes Algtabletter. Räcker 2-3 år.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
AA och AAA batterier