Har du tagit din medicin?
Moderator: Moderator 1
Re: Har du tagit din medicin?
Jag borde fylla dosetten men orkar fan inte. Får göra det imorgon.
Tog den nyss. Skulle vilja ställa in ett medicinlarm på den nya klockan. Men jag hittar ingen sån funktion.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jo nu hittade jag alarm i klockan! Ställde in alarmet på 19.00 varje dag. Då tar jag kvällsmedicinen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag köpte det själv herkules! Fick ju en tusenlapp av pappa.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ja, när jag skulle i vanlig ordning
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja, men glömde tiden med 30 min
Jag använder numera inte dosett, utan appen Medisafe. Det har funkat förvånansvärt bra.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har ställt in min morgon och kvällsmedicin och det upprepas varje dag. Det tog lite tid innan jag fick rätt på det.Hercules723 wrote: ↑03 Jan 2022, 23:18Låter som en bra idé. Går det att ställa in flera dagar framåt? Isf ska jag börja med det om den är gratis vill säga. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34