Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Båge är en plåga.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Just för ögonblicket ingenting
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tips. Om jag inte vill lägga 500kr på en bh brukar jag kolla hos Cellbes eller Bonprix. Båda två gör bh:ar som inte kostar så mycket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag hittade den bästa BHn för mina stora tunga bröst till en billig peng på Bonprix. Ett lyft. Tidigare har jag haft bygelfria BHar och brösten har mest lagt sig som en limpa då. Nu ser det ändå ut som att jag har bröst. Problemet med mina stora tunga bröst är att jag har ständigt ont i bröstryggen och mellan axlarna.
Silvertejp, tandborsthuvud, dentastix,vingummi - rusta har bästa vinegummen!
Toppen! Jag brukar köpa på KappAhl, de är också ganska billiga! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Mathandla för resten av månaden, tills nästa lön kommer, imorgon. Får hjälp av morsan och hennes bil.
Ska sluta köpa mat. Hemtjänsten får göra det. Tror att jag kan få det.
Men du brukar ju säga att Ica är ditt nöje? Blir det inte trist att inte ha skäl att gå ut?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- آپ کا نام کیا ہے؟
- Litiummedlem
Ny säng
samt någon trevlig parfym, kanhända Dior Homme Intense.
samt någon trevlig parfym, kanhända Dior Homme Intense.
Jag håller också på med att fräscha upp sängen. Resårmadrassen är fortfarande ok men jag ska köpa en ny bäddmadrass som var beställningsvara. Och så har jag köpt en ny toppklädsel och ett madrasskydd som skyddar bäddmadrassen. Kuddarna jag har är inte så gamla än. Täcket är lätt att tvätta.