Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Snus.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har köpt det jag ska för den här månaden. Kompletteringsköper yoghurt och bröd, annars har jag allt. Jag är en sån som alltid vill ha hemma för en månad eller två.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Med det som är i kyl och frys klarar jag mig längre än en månad tillsammsns med det jag har i prepperlådan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag är alltid sån - men nu i krishotstider är det ju extra bra att vara lite prepper!Nissegossen wrote: ↑22 Jan 2025, 08:26Med det som är i kyl och frys klarar jag mig längre än en månad tillsammsns med det jag har i prepperlådan
Jag planerar att köpa hundskor och dragsele till Loppan, för när hon åker med till Västerbotten på vintern. Tänker att jag ska åka skidor i skoterspåren och då är en dragsele att fästa i jackan eller runt midjan passande. Jag planerar oxå att köpa en skaljacka som oxå är en hundförarjacka. Jag får arbeta på sikt, jag har inte råd att köpa allt i samma smäll - utan får ta nån sak per månad. Skidor har jag, skalbyxor har jag, vinterskor kommer och är betalade. Rejäla överdragshandskar behöver jag oxå köpa, så att jag kan ha lager på lager under. Det är väl det jag behöver komplettera med. Bra mössa oxå, som går att ha under skoterhjälm.
Det här kommer att komma till användning iVästerbottens inlandsklimat- men det blir även preppergrejer.
Det här kommer att komma till användning iVästerbottens inlandsklimat- men det blir även preppergrejer.
Det var något... Men nu minns jag inte längre. Sånt stör mig. Helt borta ur minnet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vitkål och vitvinsvinäger tänker göra pizzasallad
En ny klotång. Den gamla är inte vass nog. Önskar att jag visste hur man slipar klotänger. Det känns slösigt att bara slänga bort dem
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har planer på att inte shoppa mer den här månaden 

Vid kris går väl kyl och frys bort?

Den ska jag köpa om ingen hinner före.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34