Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Sträckte ryggen igår och måste städa!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra som vanligt, men risk att jag somnar här.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag känner mig som en knav. Efter ett socialt happening där jag inte kände mig bekväm. Utan bortgjord. Jag BLEV inte bortgjord, nej det är en jätterar människa, men känslan. Jag är inte här och nu och i det som händer. Utan i rädslor och ja....bara knavighet. Har en del social press på mig för stunden, som jag känner att jag inte pallar med. Nej jag pallar inte med NÅGIT socialt. Ugh. Fy. Blä. Jag känner mig bara värdelös, kass och hopplös. Utan hopp. Utan möjlighet att göra det jag vill. Handikappad. Varför får inte jag vara med i paralympics? Nej det handlar inte om det, men jag undrar ändå.
Stukad hjärna får inte vara med i paralympics.
Nä. Det är orättvist, kan jag tycka.
-
- Guldmedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
mår bra, har börjat bli lite piggare nu igen, går alltid i såna perioder :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det är ju så. Att umgås med helt friska och oskadade människor. Kan vara en utmaning. Ibland behöver man styrkan från sina olycksbröder och systrar och visheten som följer med det. Men det var att jag inte får vara med i paralympics jsg tycker är orättvist.Klankedinken wrote: ↑09 Mar 2022, 14:34Det är väl så att du är ovan?...
Du har ju slutat på verksamheten som inte du var på så mycket, då blir det jobbigt att va i sociala sammanhang samt att det är ett nytt sammanhang dessutom!
Idag har jag en bad day. Jag återsamlar mig. Imorgon reser jsg mig igen. Ibland behövs sådana bad hair days. Gå ner för varv, bottna, och omformulera sig och sina varför.
Förr var jag tuff mot mig själv. Tränade stenhårt att vara bland andra
människor. Men det hjälpte inte ett dyft. Skönast att vara för sig själv.
människor. Men det hjälpte inte ett dyft. Skönast att vara för sig själv.
Jo. Ibland är det skönt att få acceptera att man är lite asocial.
Mår bra fast bölden är knallröd och spänd och gör ont. Men jag äter Alvedon, då känns det bättre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen