Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

HejHeej
Litiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by HejHeej »

MsTibbs wrote: 03 Apr 2025, 23:15 Leon är en favoritfilm!
Ja! :thumbup:

Blir det någon Leon 2?
Jean Reno!? Har ej kollat hur gammal
Han är nu? 76 år? Fortsättningar blir ofta/st
Inte lika bra." Terminator 2? P.g.a tekniken långt
mellan? Dags se om 1:an igen! Minns senast jag
Kolla för många år sen; man lär byta film, lär kännas
Trist Gammal idag: Nej. Fårse om man tycker det än nu.
Varför hatet mot Terminator 3? Den var trevlig med!
Man får köra nåt marathon, se alla.

Fel att använda humor för mycket?" Kanske,
Ser inte livet ut så också? Vissa skrattar när andra ej?
Inte bara I film" det måste va si och så"
-and stop say Ok all the time! Ok!?
-Ok. :)

Nothing means anything, unless you're here
HejHeej
Litiummedlem

Post by HejHeej »

Nissegossen wrote: 04 Apr 2025, 00:15God Morgon
Godmorgon
-and stop say Ok all the time! Ok!?
-Ok. :)

Nothing means anything, unless you're here
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Var hungrig. Åt fyra dubbla knäcke med smör. Fortfarande lika hungrig. :crazy:
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har nu vaknat i alla fall och humöret är det inget fel på, känner mig nöjd
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Urk, vet inte hur jag ska göra. Vill verkligen åka till Hornborgarsjön och titta på tranorna. Och Falköpings osteri. Men jag mår pyton och sover dåligt sen lång tid tillbaka. Ständigt groggy och illamående. Vet inte om jag PALLAR/ORKAR åka på utflykt! Jag väntar en halvtimme till innan jag bestämmer mig, tror jag. Jag har fan mått illa och sovit dåligt länge nu.

Resan till Västerbotten känns oxå sådär, om jag ändå ska må dåligt. Psykiskt är jag i god form. Men Västerbottensresan kommer att vara krävande. Vi åker upp med stort släp, via brorsan i Stockholm med lite grejer. En resa på 13.5 timmar plus pauser. 80km/timme för släp. Hoppas vid Gud att det inte blir skitväder! Vi kommer inte att komma iväg före 09 ca, då släpet kan hämtas tidigaste 07 i bästa fall. Rasta Loppan innan dess. Lasta. Sen 14 timmars resa minst.

Jag vet rakt inte. Jag är rätt klen nu, och jag återhämtar mig inte - fysiskt.

Hur fan ska jag göra?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Gör som ditt hjärta säger, det är bäst, är dålig på att ge råd, är resan dig övermäktig, stanna hemma, men vill du se får du åka, jag kan inte konka runt dig, beslutet får du ta jälv, hade du haft någon du känner som kan följa med är du inte ensam och det kan bli en trevlig resa
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Ska bli kul med styrelse helg imorrn!
In a world where you can be anything, be kind.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Resan till Hornborgasjön tycker jag låter ok men inte resan till Västerbotten i det skick som du är idag, amandara.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Nissegossen wrote: 04 Apr 2025, 10:31 Gör som ditt hjärta säger, det är bäst, är dålig på att ge råd, är resan dig övermäktig, stanna hemma, men vill du se får du åka, jag kan inte konka runt dig, beslutet får du ta jälv, hade du haft någon du känner som kan följa med är du inte ensam och det kan bli en trevlig resa
Jag ska åka med brorsan, morsan och Loppan - så det är bra :) . Och vi känner folk i Västerbotten. Jag pratade med mamma i morse, och hon vill verkligen att jag följer med. Och jag har verkligen sett fram emot att åka dit. Jag får vila orden i veckan och bara ta det lugnt. Jag behöver inte bestämma mig än - de andra åker oavsett. Och det skulle vara väldigt roligt för Loppan att få komma ut på landet, kunna ströva fritt. Hon trivs verkligen där :-) .
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Geta wrote: 04 Apr 2025, 11:28 Resan till Hornborgasjön tycker jag låter ok men inte resan till Västerbotten i det skick som du är idag, amandara.
Jag ska vila ordentligt nu fram tills resan går, så får jag se. Jag vill verkligen åka. Däremot ställde jag in resan till Hornborgarsjön - så jag och Loppan är hemma. Det är sjukt trevligt att titta på tranorna - men det får bli en annan gång. Och när jag mår såhär pass illa vill jag inte heller äta ost - som de har som smakbitar på osteriet i Falköping. Jag behöver ha energin till att röja lite härhemma, diska och sånt som måste ske. Jag borde dammsuga oxå, men det får bli en annan dag. Men det känns skönt att vara hemma.

Men det är såklart att det blir utsättningssymtom när man sätter ut knarkmedicin som jag haft i många år. Men det får jag ta.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

amandara wrote: 03 Apr 2025, 15:15 Tatueraren sa till mig att vanligt folk bara har fyra veckors semester. Fan det är lite! Inte mycket frihet där inte! Apropå att skaffa ett jobb man trivs med. Eller iallafall står ut med. Så mycket tid spenderas på jobbet, för vanligt folk.
Tror nog att de flesta har fem veckor. Eller? Min sambo har sex veckor och jag har fem. Men han får inget OB-tillägg om han jobbar över. Därav sex veckor semester.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Psyk ringde. Uppföljning. Ska till Örebro på MR om en månad. Sen ska jag träffa psykiater i Karlstad för uppdatering om projektet.
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply