Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Ingenting för närvarande.
Men jag kommer nog snart på nåt!
Men jag kommer nog snart på nåt!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Solglasögon?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Läsglasögon
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Zoidar,
Var du någonsin hos optikern i höstas?
Var du någonsin hos optikern i höstas?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Funderar på att åka till Twilfit och köpa trosor. Måste dock vara i ett specifikt köpcentrum eftersom jag har presentkort där. Men jag avvaktar tills illamåendet har gått över. Hm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Winsor and Newton vattenlöslig oljefärg: Titanium white.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag har inte beställt mycket på sista tiden. Jag klarar inte en månad till med att betala för runt 9 000 kr som jag hade handlat på kredit för sist. Krediten är bara uppe i ca 2 000 kr nu. Då har jag kopplat vissa automatiska dragningar för Hallon, Spotify och Poe AI till kreditkortet istället för mitt vanliga konto. 3 000 - 4 000 kr funkar.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Lätt att övertrassera kontot.Richard wrote: ↑31 Jan 2025, 11:49 Jag har inte beställt mycket på sista tiden. Jag klarar inte en månad till med att betala för runt 9 000 kr som jag hade handlat på kredit för sist. Krediten är bara uppe i ca 2 000 kr nu. Då har jag kopplat vissa automatiska dragningar för Hallon, Spotify och Poe AI till kreditkortet istället för mitt vanliga konto. 3 000 - 4 000 kr funkar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
En skaljacka att ha i Västerbotten, och till vardags när jag är ute med Loppan och fysar - lager på lager. Funkar här och funkar där, jag får bara variera lagren efter temperatur och aktivitet.
Vinter tumhandskar ska jag oxå köpa, oxå enligt lager på lagerprincipen. Stora! Så det blir skalhandske, innerhandske och att kunna ha en tunn fingervante vid behov. Ett par fingervantar kan vara bra att ha när man behöver ta av sig handskarna och fippla med något, telefonen tex eller något annat.
Det är bra att köpa nu och framåt för det är/blir en del rea. Allteftersom säsongen lider mot sitt slut.
Vinter tumhandskar ska jag oxå köpa, oxå enligt lager på lagerprincipen. Stora! Så det blir skalhandske, innerhandske och att kunna ha en tunn fingervante vid behov. Ett par fingervantar kan vara bra att ha när man behöver ta av sig handskarna och fippla med något, telefonen tex eller något annat.
Det är bra att köpa nu och framåt för det är/blir en del rea. Allteftersom säsongen lider mot sitt slut.
Ja visst. O jag har de senaste månaderna nästan maxat krediten, men jag betalade tillbaka i tid, som tack höjer de maxbeloppet till det dubbla. Vet inte om det är bra eller dåligt? Men jag försöker att inte handla för mer pengar än vad jag har. Nu sista månaderna har jag tagit av mina kontanter som jag haft hemma (försöker alltid ha en del kontanter hemma). Men nu är det dags att samla ihop lite igen...Zoidar wrote: ↑31 Jan 2025, 11:50Lätt att övertrassera kontot.Richard wrote: ↑31 Jan 2025, 11:49 Jag har inte beställt mycket på sista tiden. Jag klarar inte en månad till med att betala för runt 9 000 kr som jag hade handlat på kredit för sist. Krediten är bara uppe i ca 2 000 kr nu. Då har jag kopplat vissa automatiska dragningar för Hallon, Spotify och Poe AI till kreditkortet istället för mitt vanliga konto. 3 000 - 4 000 kr funkar.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/