Vilken typ av innehåll vill du skapa?mrsearlgray wrote: ↑13 Apr 2025, 19:46 Har ytterligare en YouTube identitet kris… nu när jag varit borta från det i 2 månader funderar jag på att bara fokusera på en ny kanal och köra på svenska men det finns för och nackdelar med de olika språken…
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
'cause the freak inside controls my mind
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vanliga vloggar tror jag, och då blir det lättare när man pratar utan massa manus eller liknande liksom om man pratar på modersmålet.Nobel wrote: ↑14 Apr 2025, 19:48Vilken typ av innehåll vill du skapa?mrsearlgray wrote: ↑13 Apr 2025, 19:46 Har ytterligare en YouTube identitet kris… nu när jag varit borta från det i 2 månader funderar jag på att bara fokusera på en ny kanal och köra på svenska men det finns för och nackdelar med de olika språken…
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det ser jag fram emot!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Trött fast jag sovit 11 timmar plus 2 timmar middag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hur ser nationalitetsfördelningen ut på din nuvarande kanal? Kanske kan vara ett riktmärke till vem du främst når ut till, om vem och hur många du når ut till är din drivkraft. Om du vill profilera dig som schizofren, så saknade i alla fall jag innehåll på svenska när jag sökte mig till YouTube för att hitta människor jag kunde relatera tillmrsearlgray wrote: ↑14 Apr 2025, 20:12Vanliga vloggar tror jag, och då blir det lättare när man pratar utan massa manus eller liknande liksom om man pratar på modersmålet.Nobel wrote: ↑14 Apr 2025, 19:48Vilken typ av innehåll vill du skapa?mrsearlgray wrote: ↑13 Apr 2025, 19:46 Har ytterligare en YouTube identitet kris… nu när jag varit borta från det i 2 månader funderar jag på att bara fokusera på en ny kanal och köra på svenska men det finns för och nackdelar med de olika språken…
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ungefär hälften är amerikaner resten är från resterade världen av tittarna, men tänkte börja om på en ny kanal om jag börjar på svenska. Kommer prata om schizofreni såklart, tror det kan vara bra sätt att stå ut lite plus att bryta stigma.Nobel wrote: ↑14 Apr 2025, 20:23Hur ser nationalitetsfördelningen ut på din nuvarande kanal? Kanske kan vara ett riktmärke till vem du främst når ut till, om vem och hur många du når ut till är din drivkraft. Om du vill profilera dig som schizofren, så saknade i alla fall jag innehåll på svenska när jag sökte mig till YouTube för att hitta människor jag kunde relatera tillmrsearlgray wrote: ↑14 Apr 2025, 20:12Vanliga vloggar tror jag, och då blir det lättare när man pratar utan massa manus eller liknande liksom om man pratar på modersmålet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master