Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Snart kommer första gästen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tyckte, snart kommer första gässen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ser fram emot tisdag. Då får jag vara ensam.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nästa fredag.
Har beställt en blender, så hoppas på goda smoothies framöver
Hämta sömnapné utrustningen den 14e
Jag ser faktiskt fram mot de tänder jag kommer få jag tror det blir 2 första gången gjorde man
" avtryck av både nedre och övre käke" och jag fattas en tuggtand i övre och en i nedre motsatta sidor.
Kan inte riktigt se det framför mig hur det kommer att se ut och bli. Kan inte mycket om de olika alternativ som finns. Min kunskap sträcker sig till proteser eller en enstaka plasttand.
Tror inte det kommer bli likadant uppe som nere. Jag fick ett stift insatt där nere nu i veckan och tandläkaren har förklarat men jag får ingen bild eller erinran om något jag är bekant med och då är det som sagt nollställt. Jag lär förstå när det blir färdigt kanske nästa gång för det är sista inplanerade tiden.
Och det är tror jag försäkringskassan som tandläkaren tar kontakt jag tycker jag minns att hon sa att det var det hon skulle göra för klartecken det brukar vara försäkringskassan som beviljar eller inte beviljar tandersättning.
" avtryck av både nedre och övre käke" och jag fattas en tuggtand i övre och en i nedre motsatta sidor.
Kan inte riktigt se det framför mig hur det kommer att se ut och bli. Kan inte mycket om de olika alternativ som finns. Min kunskap sträcker sig till proteser eller en enstaka plasttand.
Tror inte det kommer bli likadant uppe som nere. Jag fick ett stift insatt där nere nu i veckan och tandläkaren har förklarat men jag får ingen bild eller erinran om något jag är bekant med och då är det som sagt nollställt. Jag lär förstå när det blir färdigt kanske nästa gång för det är sista inplanerade tiden.
Och det är tror jag försäkringskassan som tandläkaren tar kontakt jag tycker jag minns att hon sa att det var det hon skulle göra för klartecken det brukar vara försäkringskassan som beviljar eller inte beviljar tandersättning.
Har du inte tandvårds kortet??yrväder wrote: ↑29 Oct 2023, 18:44 Jag ser faktiskt fram mot de tänder jag kommer få jag tror det blir 2 första gången gjorde man
Jag fick en krona för några månader sen
Är det ett implantat?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att sova
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det är inte så härligt att sova nu som när jag jobbade. Nu får jag sova så mycket som jag vill och när som helst.