Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Vi kan skylta på brevlådan om vi vill ha reklam. Nu när jag handlar både på Coop och Ica är reklam viktig .
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Känner mig rädd, grannen skriker igen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nä utanför, har verkar skrika på någon i telefon eller headset. Undrar om han spelar eller något kanske... Gillar det inte iallafall, har haft mycket vanföreställningar om grannar tidigt i min sjukdom...
Ah, tänkte att så kunde vara fallet. Hoppas grannen slutar snart. Om mina grannar hållit på, så hade jag inte mått bra heller... För nära kopplat till psykostrauma. Hade varit tvungen att verklighetspröva hela tiden då. Som tur är mina grannar väldigt tystamrsearlgray wrote: ↑Today, 20:39Nä utanför, har verkar skrika på någon i telefon eller headset. Undrar om han spelar eller något kanske... Gillar det inte iallafall, har haft mycket vanföreställningar om grannar tidigt i min sjukdom...

'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tyvärr brukar han hålla på långt in på natten, det är stressande att ligga och lyssna på när man försöker sova. Jo samma här, har som sagt haft väldigt mycket vanföreställningar kring grannar.Nobel wrote: ↑Today, 20:45Ah, tänkte att så kunde vara fallet. Hoppas grannen slutar snart. Om mina grannar hållit på, så hade jag inte mått bra heller... För nära kopplat till psykostrauma. Hade varit tvungen att verklighetspröva hela tiden då. Som tur är mina grannar väldigt tystamrsearlgray wrote: ↑Today, 20:39Nä utanför, har verkar skrika på någon i telefon eller headset. Undrar om han spelar eller något kanske... Gillar det inte iallafall, har haft mycket vanföreställningar om grannar tidigt i min sjukdom...![]()
Har du testat öronproppar? Det sov jag mycket med när jag var psykotisk men även perioder då sömnen inte fungeratmrsearlgray wrote: ↑Today, 20:48Tyvärr brukar han hålla på långt in på natten, det är stressande att ligga och lyssna på när man försöker sova. Jo samma här, har som sagt haft väldigt mycket vanföreställningar kring grannar.Nobel wrote: ↑Today, 20:45Ah, tänkte att så kunde vara fallet. Hoppas grannen slutar snart. Om mina grannar hållit på, så hade jag inte mått bra heller... För nära kopplat till psykostrauma. Hade varit tvungen att verklighetspröva hela tiden då. Som tur är mina grannar väldigt tystamrsearlgray wrote: ↑Today, 20:39
Nä utanför, har verkar skrika på någon i telefon eller headset. Undrar om han spelar eller något kanske... Gillar det inte iallafall, har haft mycket vanföreställningar om grannar tidigt i min sjukdom...![]()
'cause the freak inside controls my mind
Att jag snart har järnkoll på allt i min lägenhet :) . Sen är det bara storstädning, det har dammat infernaliskt av all hantering av kläder. Mitt sovrum var dammigt redan innan.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag får kanske kolla på det, annars går jag mycket med hörlurar och musik på dagarna.Nobel wrote: ↑Today, 20:54Har du testat öronproppar? Det sov jag mycket med när jag var psykotisk men även perioder då sömnen inte fungeratmrsearlgray wrote: ↑Today, 20:48Tyvärr brukar han hålla på långt in på natten, det är stressande att ligga och lyssna på när man försöker sova. Jo samma här, har som sagt haft väldigt mycket vanföreställningar kring grannar.

Where is the nightcrew?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen