Allmänt om medicin
Moderator: Moderator 1
Re: Allmänt om medicin
Om nu bara visste hyr många gånger jag rörttar stavfel i mina inöfg innan jag skuckear dem. Apodormrd gör ni lite groffe.
Målningen är själens spegel
Gör alltid ont i hjärtat att se att det val som väljs av läkare som hjälp för att hantera sjukdom är nerdrogning. Fy skam säger jag bara kan inte psykiatrin bättre än så är det allt ni tagit tillvara på vid kunskap om sjukdom nerdrogning. Vet Hut !!!
Läkare kallas ju medicinare och läkarutbildningen med school.
Skolmedicin kallas det i motsats till alternativ medicin.
minskar ner zopiklon till 5, varit så trögt idag med tänket nästan bensinstopp och hjälper inte det halverar jag Quetiapin det är faktiskt lite som om man drabbas av att strömmen har gått och går inte att slå på igen så trögt.
Har 15 mg imovane. Jag måste som sova. Annars funkar inget. Jag är tacksam för den - välinställda - medicin jag har.
Jag är tacksam för att jag fick Apodorm för att bryta sömnlösheten innan den blev total.
Har massa annat också, det funkar i normala fall. Men jag ville inte bli inlagd igen pga extrema sömnsvårigheter och öppenvården ville inte sjabbla till det under semestertider.
Har även 300 mg Quetiapin, 50 mg Propavan och 10 mg Melatonin. Ändå bara är det kört med sömnen då och då. Min hjärna bara kan inte koppla ner. Försöker sova men the party is in my head and i’m not invited.
Nu sover jag ändå okej på Apodorm. Snitt 8 timmar
Har massa annat också, det funkar i normala fall. Men jag ville inte bli inlagd igen pga extrema sömnsvårigheter och öppenvården ville inte sjabbla till det under semestertider.
Har även 300 mg Quetiapin, 50 mg Propavan och 10 mg Melatonin. Ändå bara är det kört med sömnen då och då. Min hjärna bara kan inte koppla ner. Försöker sova men the party is in my head and i’m not invited.
Nu sover jag ändå okej på Apodorm. Snitt 8 timmar
Målningen är själens spegel
Var tvungen att googla på apodorm, men i fass står att den är avregistrerad. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.