Detta är jag glad över idag
Moderator: Moderator 1
Re: Detta är jag glad över idag
Ska få två par träningsskor av min svägerska. De är för små för henne. Hon får ibland begagnade sportgrejer från sin syster, som är personlig tränare eller nåt sånt. Hon jobbar på gym och har ofta bättre begagnade sportutrustning att ge bort. Förut har jag fått träningskläder också, men nu är jag alldeles för stor för att passa i hennes kläder.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att det går så bra för grabben!
Vad roligt Miika!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag vet inte när han börjar
Har inte haft så mycket att vara glad över idag fick tvättat och det är bra. Kopplat in hörapparater via hjälp på Audionova trots det fungera det inte när jag prata med min son så nu skiter jag i dem.
Att jag är någorlunda pigg och utsövd.
Att jag bytt ut två lån till ett. Det blir lättare att betala av ett lån än två . Det kommer att bli jättebra.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vände mig till Anyfin. Men det finns en stor marknad av företag/banker som bakar ihop lån och samtidigt sänker räntan (lite).