Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken, muren...
Moderator: Moderator 1
Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken, muren...
Memphis röstar säkert på miljöpartiet.
Ja,spekulera du! 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
I Sverige är vi väl tacksamma om invandrare jobbar.
Det är en av de stora skillnaderna mellan USA och Sverige. I USA har man oftast inte mat på bordet, eller ett hem, om man inte jobbar. Det finns otroligt många hemlösa.
Visserligen har de nån sorts utbetalningssystem för människor med olika "disabilities", men det är inte som i Sverige. Många psykiskt sjuka hamnar på gatan.
Sant också för Sverige att folk hamnar på gatan, men inte I samma utsträckning som i USA.
Visserligen har de nån sorts utbetalningssystem för människor med olika "disabilities", men det är inte som i Sverige. Många psykiskt sjuka hamnar på gatan.
Sant också för Sverige att folk hamnar på gatan, men inte I samma utsträckning som i USA.
Jo….jag är rätt omhuldad av psykiatrin, mer än jag vill ibland. Men jag tycker att jag har det bra. Men man har ju inget som medelsvensson kan vara avundsjuk på, jo jag har vovve.
Jag har varit med om att "medelsvensson" är avundsjuk på min TID. Jag lever som en miljonär fast utan alla pengar. Har all tid och frihet i världen.
Men då tänker de inte på att jag har mycket mindre pengar än vad de har. Så det begränsar ju ganska mycket vad man kan göra och inte.
Men då tänker de inte på att jag har mycket mindre pengar än vad de har. Så det begränsar ju ganska mycket vad man kan göra och inte.
Jo, dom som är i fullt arbete och är stressade kan vara avundsjuka på att vi har pension och är fria att göra vad vi vill. Admin1 på gamla Viska liknade oss vid forna tiders överklass.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Är inte'avundsjuk vet att en familjemedlem kostar jag hade otur var det inte det ena så var det, det andra, men visst är han djupt saknad, men hade inte haft råd idag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nej och sen har man ju inte energi som en medelsvensson.