Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Paket!

Post by amandara »

Både och. 2 av grejerna var perfekt, tunikor. Byxorna och kjolen ångrar jag men orkar inte skicka tillbaka. Jsg blir nog nöjdare med tiden, när våren kommer och man kan gå i kjol. Det är pigga och glada färger och man längtar ju som efter det nu. Fick vårfeeling idag när det var många plusgrader efter senaste tidens kyla.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

amandara wrote: 13 Jan 2022, 17:08 Både och. 2 av grejerna var perfekt, tunikor. Byxorna och kjolen ångrar jag men orkar inte skicka tillbaka. Jsg blir nog nöjdare med tiden, när våren kommer och man kan gå i kjol. Det är pigga och glada färger och man längtar ju som efter det nu. Fick vårfeeling idag när det var många plusgrader efter senaste tidens kyla.
Ja, jag är jättenyfiken på hur det blir med underkjolen jag beställde.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Det braiga med många av plaggen hos Gudrun Sjöden är att de går ha i lager på lager och att man kan bygga upp en basgarderob. Jo de är ganska dyra, men jag tycker oftast att kvalitén är bra så det jämnar ut sig jämfört med om man köper på HM eller så, passformen håller sig.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Gudrun Sjödén- kläderna har även ett högre andrahandsvärde. På sellpy får man bra betalt för Gudrun Sjödén.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Finns OddMolly kvar?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja. Odd Molly finns.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

öppnade paket ifrån drakfrukt precis, ett fem pack med dom vanliga koreanska carbonara fire nudlarna, ett paket av dom koreanska nudlarna som är starkast i världen (kan vara kul att testa), två kopp-udon nudelpaket, sötpotatisnudlar och vanliga udonnudlar :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Hoppas mitt paket kommer idag. Det är slimmade jeans med rosetter nere vid fötterna! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Idag kom min nya hallmatta. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag väntar på Melatonin, fotostativ o teleskopobjektiv.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Richard wrote: 14 Jan 2022, 13:34 Jag väntar på Melatonin, fotostativ o teleskopobjektiv.
Har läkaren skrivit ut melatonin till dig, men du köper inte på apoteket?
Richard
Administratör

Post by Richard »

Swesanne wrote: 14 Jan 2022, 15:31
Richard wrote: 14 Jan 2022, 13:34 Jag väntar på Melatonin, fotostativ o teleskopobjektiv.
Har läkaren skrivit ut melatonin till dig, men du köper inte på apoteket?
Nä, jag beställer från Polen, inte alls dyrt. Se t.ex; https://www.ebay.com/itm/363232826420 eller https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... n&_sacat=0. Men se bara till att det är inom EU.

Men jag har sagt det till läkaren, o han sa; -Jaja, bara du vet att du får rätt produkt, det går inte på högkostndsskyddet här.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply