Helgkollen
Moderator: Moderator 1
Re: Helgkollen
Skönt att helgen är slut.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu är det helg igen, ska unna mig en öl. Det tycker jag har förtjänat. :)
Det har du förtjänat Spacecorp! ;)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag förtjänar också att ta mig en öl eller två. Har ju ingen annan medicin mot ångesten.
Jag förtjänar också en öl, kämpar med mitt mående 24h/dag
På söndag ska jag träffa två kompisar. En på förmiddagen och en på eftermiddagen. Vet inte hur jag ska orka.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Litiummedlem
Långpromenad på lördag, två timmar kanske.
Sen ska jag köpa sprit.
Coop har små flaskor med Grape-läsk, rosa i färgen. Tror den är utsökt som groggvirke. Sugen på grogg faktiskt. Annars är det ren sprit som är godast.
Sen ska jag köpa sprit.
Coop har små flaskor med Grape-läsk, rosa i färgen. Tror den är utsökt som groggvirke. Sugen på grogg faktiskt. Annars är det ren sprit som är godast.
Jag dricker också spriten rent. Vodka är det då jag dricker. Men dricker inga mängder. 2-3 supar och sen en öl.
Idag har jag druckit mer än jag brukar dock. För att lugna ner mig själv. Det funkade bra idag!
Vet inte om det är pest eller kolera.
Händelselös helg väntar, förutom promenader och styrketräning.