Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad gör du just nu?

Post by Geta »

Jo,jag tror attdet kommer att hålla. Så har jag gjort i mina betongväggar.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Förbereder mig för att duscha efter att ha avslutat mitt manus till Levande bok imorgon och på torsdag. Levande bok är när man berättar en kortare, tio minuter, episod ur livet. Sedan är det frågestund. Nervös förstås.
Egentligen är allt bara på låtsas.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Cosmos wrote: 15 Nov 2021, 18:01 Förbereder mig för att duscha efter att ha avslutat mitt manus till Levande bok imorgon och på torsdag. Levande bok är när man berättar en kortare, tio minuter, episod ur livet. Sedan är det frågestund. Nervös förstås.
lycka till! :D
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Cosmos wrote: 15 Nov 2021, 18:01 Förbereder mig för att duscha efter att ha avslutat mitt manus till Levande bok imorgon och på torsdag. Levande bok är när man berättar en kortare, tio minuter, episod ur livet. Sedan är det frågestund. Nervös förstås.
Lycka till!
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Ligger i sängen med frossa
'cause the freak inside controls my mind
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nobel,

Har du Covid-19?
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Skulle kunna vara, svårt att säga utan test. Tror det skulle kunna vara en vanlig förkylning. Det känns som det i alla fall. Mhm, brännande sensation i näsan, svullna bihålor. Det blir väl att stanna hemma i några dagar tills det att symtomen går över
'cause the freak inside controls my mind
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Lycka till! Jag har jobbat med levande böcker på Peer uppdrag. Det tog rätt lång tid innan jag fattade vad en levande bok var, jag trodde att de skulle få folk till biblioteken. Eller en bokcirkel. Tycker inte namnet är självklart. Men nu vet jag.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nobel,

Är du sprutad mot Corona?
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Imorgon blir det bara digitalt men på torsdag ska jag stå på ett podium och berätta IRL. Allmänheten är inbjuden. Hua!
Egentligen är allt bara på låtsas.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jsg har berättat min historia för 120 pers, men då var det bara sjukvårdspersonal från kommunen och regionen. Men det gick bra. Men nu gör jag inte om det. Jag har berättat min historia alla de gånger jag vill, alltså jag vill hålla min själ lite mer för mig själv. Känner mig inte ok med att berätta vissa saker och på det sätt jag gjort, längre. Så det får vara. Men våra historier behöver berättas.
mopa
Galliummedlem

Post by mopa »

Tittar på tv. frusna vägar.
Post Reply